تایید شد: وان‌پلاس ۵تی مجهز به‌ دو دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی

در سایت اینترنتی یک شرکت مخابراتی این گوشی هوشمند با عنوان «۲۰ مگاپیکسلی + ۲۰ مگاپیکسلی» معرفی شد و این خبر نشان داد حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه ارتقا یافته است.

موبنا – اپراتور AnTuTu هفته گذشته گوشی هوشمند چینی Oppo R11s را با دوربین دوگانه روانه بازار کرد و هم‌اکنون از طرف این اپراتور موبایلی تایید شد گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵تی» هم قابلیت مشابه دارد.

در سایت اینترنتی شرکت مخابراتی یاد شده این گوشی هوشمند با عنوان «۲۰ مگاپیکسلی + ۲۰ مگاپیکسلی» معرفی شد و این خبر نشان داد حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه ارتقا یافته است. همچنین مشخص شد نسبت نمایشگر این گوشی هوشمند از استاندارد ۱۸:۹ پیروی می‌کند و میزان تراکم تصویر در آن مانند مدل کنونی است.

روی این گوشی هوشمند سیستم عامل «اندروید ۸.۰ اریو» نصب شده است و این محصول نخستین گوشی هوشمند وان‌پلاس محسوب می‌شود که نسخه اصلی اندروید را در اختیار کاربران می‌گذارد. این گوشی هوشمند پیشرفته رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد.

تایید شد: وان‌پلاس ۵تی مجهز به‌ دو دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی

همچنین در آخرین خبرها گفته شده است که این محصول با قیمت ۵۵۰ و ۶۵۰ دلار پیش‌فروش می شود و بسته به حافظه داخلی قیمت آن تغییر می‌کند.

دیافراگم دوربین دیجیتالی نصب شده روی این گوشی هوشمند ارتقا یافته است و دو دوربین شامل دیافراگم f/2.6 و f/1.6 می‌شوند. این گوشی هوشمند باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپری را در خود جا داد است و بر اساس اخبار رسمی قرار است از آن در اواخر ماه نوامبر رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا