عرضه گوشی آمریکایی ۱۵۰ دلاری با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی (+عکس)

دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۲۰ مگاپیکسلی است که همراه با یک فلش تصاویر قابل قبولی را تهیه می‌کند.

موبنا – شرکت آمریکایی BLU سری گوشی‌های Vivo خود را به روز کرد و یک محصول جدید در این خانواده وار بازار شد. این گوشی هوشمند جدید که Vivo 8L نام دارد به پردازنده مِدیاتِک با هشت هسته پردازشگر ۱.۳ گیگاهرتزی مجهز شده است و نمایشگر ۵.۳ اینچی آن تصاویر را با کیفیت اچ‌دی به نمایش می‌گذارد.

رم این گوشی هوشمند میان‌رده ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است. دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۲۰ مگاپیکسلی است که همراه با یک فلش تصاویر قابل قبولی را تهیه می‌کند.

عرضه گوشی آمریکایی ۱۵۰ دلاری با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی (+عکس)

طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۵۰.۵، ۷۴.۴ و ۸.۰ میلیمتر است و وزن آن هم ۱۶۱ گرم اعلام شده است. روی گوشی هوشمند Vivo 8L سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا نصب شده است و در این محصول باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در دسترس است.

این گوشی هوشمند حسگر تشخیص اثر اگشت را هم روی کلید اصلی شامل می‌شود و همچنین پورت OTG برای آن در نظر گرفته شده است. کاربران جهانی می‌توانند این گوشی هوشمند آمریکایی را به قیمت ۱۵۰ دلار از روی فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کنند.

عرضه گوشی آمریکایی ۱۵۰ دلاری با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی (+عکس)

دکمه بازگشت به بالا