اندرویدی‌ها یک میلیارد بار اسکایپ را دانلود کردند

مایکروسافت با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد ابزار موبایلی اسکایپ که وظیفه برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را برعهده دارد بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی جهان دانلود شده است.

موبنا – همه ما به خوبی می‌دانیم که یک میلیارد نفر از کاربران اندرویدی جهان اپلیکیشن ارتباطی اسکایپ را مورد استفاده قرار نمی‌دهند، ولی بر اساس آخرین آمارهای رسمی گفته شد این ابزار کاربردی که در شرکت مایکروسافت توسعه میابد تاکنون یک میلیارد بار توسط صاحبان گوشی‌های هوشمند اندرویدی دانلود شده است.

شرکت مایکروسافت با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد ابزار موبایلی اسکایپ که وظیفه برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را برعهده دارد بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی جهان دانلود شده است.

اندرویدی‌ها یک میلیارد بار اسکایپ را دانلود کردند

البته کارشناسان می‌گویند هر کدام از کاربران اندرویدی ممکن است چند بار این ابزار موبایلی را دانلود کنند و به همین خاطر ممکن است تعداد دانلودها با تعداد نسخه‌های نصب شده یکی نباشد. با این وجود لازم به ذکر است که میزان محبوبیت اسکایپ طی چند سال اخیر بسیار افزایش یافته است و از زمانی که مایکروسافت توسعه آن را برعهده گرفته، قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران گذاشته است.

اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی بود که شرکت اسکایپ اعلام کرد اپلیکیشن اندرویدی آن بیش از ۵۰۰ میلیون بار از روی فروشگاه اینترنتی «پِلِی استور» گوگل دانلود شده است. هم اکنون با گذشت زمانی تنها دو سال این رقم رشد دو برابری را تجربه کرد. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود با گذشت دو سال از امروز، در سال ۲۰۱۹ میلادی این ابزار ارتباطی اینترنتی بیش از ۲ میلیارد بار دانلود شده باشد.

شرکت مایکروسافت همزمان با انتشار این خبر اعلام کرد همچنان قابلیت‌های جدیدتر و بیشتری را برای این ابزار ارتباطی در نظر گرفته است و به زودی آنها را عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا