دانلود نرم افزار دوربین HDR+ گوگل برای گوشی های سامسونگ

با پیشروی در دنیای تکنولوژی شاهد رقابتی سخت تر بین شرکت های مختلف هستیم به طوری که به سختی میتوانیم یک گوشی را برتر این میدان انتخاب کنیم.

موبنا – سخت افزارها و نرم افزار های به کار برده شده در گوشی های هوشمند نیز روز به روز در حال ارتقا و تحول هستند به طوری که مهندسان سعی میکنند بیشترین و بهترین کارایی را در کمترین حجم در گوشی های قرار بدهند.

از لحاظ نرم افزاری نیز کمپانی ها هرروز با طراحی جدیدتر دستگاههای خود را ارائه میکنند و یکی از سوالهایی که همیشه بین کاربران است این است که چطور فلان نرم افزار و یا فلان اپلیکیشن پرچمدار تازه معرفی شده را بروی گوشی خود داشته باشیم.

یکی از جدیدترین محصولات گوگل نسل دوم گوشی های پیکسل هستند که به دلیل کیفیت بالای نرم افزار و سخت افزار دوربین توسعه دهندگان به دنبال پورت این نرم افزار برای برند های دیگر بودند. قصد داریم این نرم افزار را برای گوشی های سامسونگ قرار دهیم تا بتوانید از قابلیت عکس برداری HDR+ آن نهایت بهره را ببرید. همچنین گفتنی است که این نرم افزار تا به الان روی دستگاههای پرچمداران اصلی سامسونگ مانند S6 , S7 , S8 و … کار می کند.

در زیر میتوانید نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین استوک سامسونگ را در کنار تصویر ثبت شده با همان گوشی و نرم افزار HDR+ گوگل با هم مقایسه کنید.

دانلود APK : دانلود نرم افزار HDR+ گوگل برای گوشیهای سامسونگ

دانلود

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا