موبازی؛ ورود به دنیای جدید بازی و رقابت

اپلیکیشنی که نقد و بررسی آن پیش روی شماست، همانند یک پل ارتباطی بین بازیکنان عمل کرده و امکانات بسیار مفید و کاربردی را برایشان فراهم آورده است.

موبنا – موبازی توسط گروه “راهکارهای همراه کارینا” با همکاری “همراه اول” توسعه یافته که جهت دانلود آن می‌توانید از طریق مارکت همین اپراتور به آدرس www.digimo.ir اقدام کرده و از تجربه بازی‌های جدید و مختلف لذت ببرید.

mobazi

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های موبازی، لیگ‌های دوره‌ایست که به طور مداوم برگزار می‌شوند. این لیگ‌ها تحت عنوان موبوکاپ در صفحه اول اپلیکیشن به نمایش گذاشته شده‌اند. بازیکنان می‌توانند با پرداخت ورودیه در این موبوکاپ‌ها شرکت کرده و با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند. پس از پایان هر دوره نیز جوایز ارزنده‌ای به برندگان اعطا می‌شود. در ادامه نقد و بررسی این اپلیکیشن با پانوشت همراه باشید.

نگاهی به برنامه

با وجود فایل‌های چند رسانه‌ای و باکیفیتی که در موبازی تعبیه شده، این نرم افزار تنها حدود ۷ مگابایت از حجم حافظه دستگاهتان را به خود اختصاص خواهد داد. رابط کاربری آن نیز از گرافیک جذاب و خوش آب و رنگی برخوردار است.

پس از ورود به برنامه می‌بایست نسبت به ثبت حساب کاربری خود از طریق شماره تلفن همراه و به دنبال آن تایید کد احراز هویت اقدام کنید. سپس به صفحه بازی‌ها ارجاع داده می‌شوید و دنیایی از بازی‌ها در ژانرهای متفاوت مقابل رویتان نمایان می‌شوند. با انتخاب بازی مورد نظر، اطلاعاتی پیرامون «تعداد رقیبان، بالاترین امتیازهایی که تاکنون کسب شده و زمان بازی» در اختیارتان قرار می‌گیرند. کافیست بر روی دکمه نارنجی رنگ «شروع» کلیک کنید تا رقابتی هیجان انگیز را شروع و شانس خود را امتحان کنید. چنانچه موبوکاپی مورد پسندتان قرار گرفت، با لمس دکمه «اشتراک گذاری» آن را برای دوستان خود ارسال و آن‌ها را نیز دعوت به بازی کنید.

mobazi

منوی میانبری در سمت راست نوار ابزار به چشم می‌خورد که با کلیک بر روی آن گزینه‌هایی نظیر «تایم لاین، لیگ‌ها، کیف پول، پاسخ گو و غیره» نمایان می‌شوند، در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

تایم لاین: با مراجعه به این بخش می‌توانید رقابت‌های سایر کاربران را مشاهده و دوستان جدید پیدا کنید. همان طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، موبازی یک شبکه اجتماعی است که راه ارتباطی شما و سایر کاربران را فراهم می‌سازد. با مراجعه به این بخش امکان برقراری ارتباط با کلیه گیمرها میسر می‌شود.

لیگ‌ها: اخبار مربوط به شروع لیگ‌ها، از این قسمت در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین با فعال‌سازی اعلان این قسمت، می‌توانید در جریان جدیدترین لیگ‌ها قرار گیرید.

کیف پول: جهت شرکت در برخی لیگ‌ها مستلزم پرداخت درون برنامه‌ای هستید که این عمل از طریق شارژ کیف پول میسر می‌گردد.

پاسخ گو: کار با موبازی بسیار ساده است اما چنانچه به مشکل و یا سوالی برخوردید، گروه پشتیبانی پاسخ گوی تمام سوالات شما خواهند بود.

• چناچه به دنبال بازی خاصی هستید اما به دلیل گستردگی محتوا قادر به یافتن آن نیستید، موتور جستجوی نرم افزار شما را در سریع‌تر و راحت‌تر یافتن آن یاریتان خواهد کرد. دسترسی به این قابلیت از طریق نوار ابزار برنامه میسر می‌شود.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این شبکه اجتماعی خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• رابط کاربری جذاب، کم حجم و خوش آب و رنگmobazi

• تنوع و گستردگی بالای محتوا

• امکان شرکت در لیگ‌ها و رقابت با سایر کاربران

• ارائه جوایز نفیس

• امکان جستجوی بازی مورد نظر

• امکان برقراری ارتباط با سایر گیمرها

• وجود گروه پشتیبانی جهت پاسخگویی به سوالات کاربران

نقاط ضعف:

• در این برنامه نواقصی یافت نشد

  • موبازی؛ ورود به دنیای جدید بازی و رقابت
  • موبازی؛ ورود به دنیای جدید بازی و رقابت
  • موبازی؛ ورود به دنیای جدید بازی و رقابت
  • موبازی؛ ورود به دنیای جدید بازی و رقابت
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا