سلامت مادران از بارداری تا کودک‌یاری با «مادرشو»

اگر سلامت جسمی و روحی در دوران بارداری و یا قبل و بعد از آن برایتان حائز اهمیت است، اگر می‌خواهید سلامت زندگی زنانه خودتان را حفظ کنید، اگر دانش و تجربه کافی در حوزه بارداری و پرورش کودک را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن مادرشو را از دست ندهید.

موبنا – همه ما می‌دانیم که از خودگذشتگی خصلت بارز کلیه مادران است؛ و این خصلت تا جایی پیش می‌رود که خود را به کلی فراموش کرده و حتی از یاد می‌برند که سلامت آن‌ها لازمه سلامتی و شادابی افراد خانواده است. مادرشو به خوبی بر این قضیه واقف بوده و هدف خود را بر این قرار داده که به مادران، بارداران و بانوانی که قصد مادر شدن دارند بیاموزند که ابتدا مراقب خود بوده و در قدم بعدی از سلامتی فرزندان و افراد خانواده مراقبت به عمل آورند. اگر بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم «مادرشو می‌خواهد به خانم‌های باردار بیاموزد که مراقب خودشان باشند».

با دانلود این نرم افزار، به دنیایی از اطلاعات پزشکی صحیح، به روز و قابل اعتماد دسترسی پیدا می‌کنید که در قالب مقالات، فیلم‌ها و تصاویر ارائه می‌شوند. نکته قابل توجه در مورد اطلاعات این مجموعه آن است که کلیه محتوا زیر نظر پزشکان و متخصصان همین حوزه تهیه و بازنگری شده‌اند و همچنین شرایط و قوانین بهداشتی و درمانی حاکم در ایران نیز از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

madarsho

از جمله امکانات بسیار مفید و کاربردی مادرشو می‌توان به مواردی همچون «تعیین زمان زایمان، آموزش شناخت نشانه‌های خطر در بارداری، یادآوری آزمایش‌ها و سونوگرافی‌ها، آموزش راهکارهای کم کردن عوارض بارداری و غیره» اشاره کرد. این نرم افزار قابل نصب و راه اندازی بر روی پلتفرم‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که از طریق مارکت معتبر کافه بازار صورت می‌گیرد. در ادامه قصد داریم به بررسی عملکرد این برنامه کارآمد بپردازیم، پس با پانوشت همراه باشید.

به محض ورود به نرم افزار با رابط گرافیکی ساده، جذاب و کاربرپسندی مواجه خواهید شد. تب مربوط به «مادرانه» اطلاعات کامل و جامعی از بایدها و نبایدهای زندگی، انواع غذاهای سالمی که در دوران بارداری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، توضیحاتی پیرامون زایمان طبیعی و سزارین، ناباروری و مشاورات درمان، مشاورات زندگی زناشویی را در اختیارتان قرار می‌دهد که اغلب به صورت داستان، مقاله، تصویر و ویدئو ارائه می‌شوند. از جمله امکانات کارآمدی که در هر بخش به چشم می‌خورد، می‌توان به «افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها و اشتراک گذاری» اشاره کرد.

• چنانچه مطلبی مورد پسندتان قرار گرفت و تمایل داشتید در آینده نیز به مرور و مطالعه آن بپردازید، کافیست آیکون قلب را لمس کرده تا به لیست گلچین شده شما اضافه گردد. بدین صورت دسترسی به آن مطلب برایتان بسیار راحت‌تر و سریع‌تر صورت خواهد گرفت.

• چنانچه تمایل داشتید مطلبی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، با کلیک بر روی آیکون اشتراک گذاری می‌توانید نسبت به ارسال مستقیم آن از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید.

madarsho

یکی دیگر از مباحث با اهمیتی که در مادرشو مورد تحلیل قرار می‌گیرد، مسائل مربوط به قبل و بعد از دوران بارداری است. دسترسی به این بخش از طریق تب «مادرشو» که در نوار ابزار تعبیه شده، امکان پذیر است. با مراجعه به این بخش می‌آموزید که:

شیوه زندگی سالم در دوران بارداری به چه گونه است؟

باردار شدن ممکن است برای زنان شاغلی که بخشی از هزینه‌های زندگی را تامین می‌کنند، نگرانی‌هایی ایجاد کند. مدت زمان مرخصی زایمان، دستمزد ایام مرخصی و بسیاری سوالات دیگر ذهن مادران شاغل را به خود اختصاص می‌دهند. اگر به دنبال پاسخ صحیح و روشنی برای این دست سوالات خود هستید، این بخش شما را یاری خواهد کرد. این قسمت همچنین اطلاعات گسترده‌تری پیرامون «غذاهایی که باید و نباید مورد استفاده قرار گیرند، استفاده از پوشاک راحت در دوران بارداری، انجام تمرینات ورزشی جهت کاهش دردهای بارداری و زایمان و بایدها و نبایدهای سفر» را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

مراقبت‌ها و آمادگی‌های پیش از بارداری

اگر از دخانیات و مشروبات الکلی استفاده می‌کنید، حتما قبل از بارداری می‌بایست نسبت به ترک آن‌ها اقدام کنید. اگر عادات به مصرف فست فودها و غذاهای مضر دارید و قصد دارید باردار شوید، وقت آن رسیده که این عادات مضر را ترک کنید. اما چگونه؟ این بخش مرجع کاملیست که راهنمایی‌های مفیدی را به شما ارائه می‌دهد.

سلامت دوران بارداری

اگر بین روش‌های زایمان طبیعی و یا سزارین سر در گم هستید، این قسمت مشاورات بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین به اطلاعات کاملی درباره علائم جدی و خطرساز بارداری، آزمایش‌هایی که در این دوران صورت می‌گیرند و دلایل تجویز و تاثیرات استراحت مطلق دسترسی خواهید داشت.

سلامت تازه مادران

اکثر مادران پس از زایمان دچار عوارضی مانند «کمردرد، حواس پرتی و فراموش کاری، یبوست، بزرگی شکم و غیره» می‌شوند که درمان آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید یا نمی‌خواهید به این عوارض دچار شوید، پیشنهاد می‌کنیم این بخش را از دست ندهید.

madarsho

اگر می‌خواهید اطلاعاتی متناسب با سلامت و پیشرفت بارداری خود دریافت کنید، کافیست در سرویس مادرشو عضو شوید که انجام این عمل از طریق آیکون «حساب کاربری» و پس از آن لمس دکمه «صفحه شخصی خودتان را بسازید» میسر می‌شود. با عضویت در این سرویس، خلاصه‌ای از اطلاعات هفته‌های بارداری، ثبت و مدیریت وزن، ابزارهای خود مراقبتی، ثبت و یادآوری موعد مصرف داروها و یا آزمایش‌ها و غیره در اختیارتان خواهد بود.

• تنوع و گستردگی محتوای مادرشو به حدی بالاست که امکان نیافتن مطالب مورد نظرتان وجود ندارد؛ اگر به دنبال مطلب خاصی هستید، موتور جستجوی نرم افزار شما را در راحت‌تر و سریع‌تر یافتن آن یاری خواهد کرد.

کافه‌بازار
  • سلامت مادران از بارداری تا کودکیاری با “مادرشو”
  • سلامت مادران از بارداری تا کودکیاری با “مادرشو”
  • سلامت مادران از بارداری تا کودکیاری با “مادرشو”
  • سلامت مادران از بارداری تا کودکیاری با “مادرشو”
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم .اگر علاقه دارید
    در نتایج جست و جو بهتر
    دیده شوید حتما به وبسایت ما سر بزنید

دکمه بازگشت به بالا