آیفون ۸، بزرگترین سقوط اپل در تاریخ

مدیرعامل شرکت «راجرز کامیونیکیشن» امروز طی مصاحبه‌ای ادعا کرد که در این مدت به عینه شاهد کاهش شدید علاقمندی کاربران جهانی به خرید «آیفون ۸» بوده است.

موبنا – شرکت اپل این روزها با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است. در حالی که سیستم عامل iOS 11 درگیری‌های بزرگ و ناخوشایند برای کاربران ایجاد می‌کند، مراکز تامین کننده قطعات مورد نیاز اپل گزارش دادند گوشی هوشمند «آیفون اکس» به دلیل عدم توانایی اپل برای تولید انبوه با تاخیر فراوان وارد بازار می‌شود و البته استقبال اندک کاربران از دو گوشی «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» باعث شده است تا شرکت اپل تصمیم بگیرد تولید این دو محصول را طی یک ماه گذشته ۵۰ درصد کاهش دهد.

در حالی که این اخبار طی هفته گذشته بارها به گوش رسید، امروز منابع رسمی تایید کردند که اپل با این مشکلات مواجه شده است و تلاش فراوان می‌کند آنها را برطرف کند.

«جو ناتالی» مدیرعامل شرکت «راجرز کامیونیکیشن» امروز طی مصاحبه‌ای این خبر را تایید کرد و توضیح داد که اپل نمی‌تواند به موقع و با پیش‌‌بینی‌های قبلی «آیفون اکس» را روانه بازار کند. او ادعا کرد که در این مدت به عینه شاهد کاهش شدید علاقمندی کاربران جهانی به خرید «آیفون ۸» بوده است.

آیفون ۸، بزرگترین سقوط اپل در تاریخ

لازم به ذکر است شرکت «راجرز کامیونیکیشن» بزرگترین اپراتور موبایلی در کشور کانادا محسب می شود و بیش از ۱۰ میلیون مشترک دارد. این شرکت طیف گسترده‌ای از کاربران آمریکای شمالی برای خرید گوشی‌های هوشمند جدید را پوشش می‌دهد و این نخستین باری است که مدیرعامل شرکت مذکور در مورد نحوه حضور یک مدل گوشی هوشمند اظهار نظر می‌کند.

ناتالی همچنین توضیح داد کاربران شرکت راجرز علاقه زیادی به «آیفون اکس» نشان می‌دهد و بیشتر آنها منتظر ورود این گوشی هوشمند هستند. ولی باید توجه داشت که تاخیر اپل برای عرضه این محصول و البته قیمت بالای آن دو عاملی است که می‌تواند از فروش این دستگاه نیز بکاهد.

بد نیست بدانید زمانی که دو گوشی هوشمند «آیفون ۶اس» و «آیفون ۶اس پلاس» روانه بازار شدند در پایان هفته نخست ۱۳ میلیون دستگاه از آنها به فروش رسید. این در حالی است که در هفته نخست ورود «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» بین ۲ تا ۳ میلیون دستگاه از آنها فروخته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا