«گلکسی جِی۷» سامسونگ در آسمان دهلی آتش گرفت

حدود ۱۵ دقیقه پس از آنکه پرواز آغاز شد یکی از مسافران بوی دود را از ناحیه زیر صندلی احساس کرد و به سرعت از مهمانداران کمک خواست.

موبنا – روز جمعه گوشی هوشمند یک از مسافران خطوط هوایی «جت ایروِیز» در شهر دهلی هند آتش گرفت و پس از آنکه مهمانداران هواپیما گوشی آتش گرفته را داخل آب قرار دادند، هواپیما فرود آمد و ۱۲۰ مسافر آن به سلامت پیاده شدند.

این گوشی هوشمند به «آرپیتا دهال» یکی از ساکنان شهر دهلی تعلق داشت و این خانم جوان گوشی خود را داخل کیف دستی در زیر صندلی قرار داد بود. حدود ۱۵ دقیقه پس از آنکه پرواز آغاز شد او بوی دود را از ناحیه زیر صندلی احساس کرد و به سرعت از مهمانداران کمک خواست.

«گلکسی جِی۷» سامسونگ در آسمان دهلی آتش گرفت

آقای آتول همسر خانم آرپیتا که در این پرواز حضور داشت در این خصوص گفت: «این یک وحشت بزرگ بود که در هوا برای همه ما ایجاد شد. ما از خداوند خواستیم کمک کند و به سلامت به زمین برگردیم». او همچنین گفت کپسول آتش‌نشانی که داخل هواپیما موجود بود کار نکرد و مهمانداران نتوانستند از آن استفاده کنند.

این زوج توضیح دادند گوشی هوشمندی که در آسمان آتش گرفت یک دستگاه «گلکسی جِی۷» سامسونگ بود که البته این محصول یکی از سه گوشی هوشمندی بود که خانم آرپیتا در کیف خود آنها را حمل می‌کرد.

«گلکسی جِی۷» سامسونگ در آسمان دهلی آتش گرفت

آتول همچنین گفت: «زمانی که به خانه برگردم از شرکت هواپیمایی “جت اِیروِیز” شکایت می‌کنم. این شکایت در اصل درخواستی برای برقراری امنیت مسافران است. چطور ممکن است که اگر یک آتش جدی در هواپیما رخ دهد، کپسول آتش‌نشانی آنها کار نمی‌کند».

سخنگوی شرکت هواپیمای «جِت ایرویز» که این مشکل وجود داشته است و البته برای هیچ یک از مسافران اتفاقی نیفتاده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا