از برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ تا نارضایتی مشترکین از اپراتور دوم

این روزها به‌واسطه مطرح شدن دوباره طرح رجیستری موبایل، اغلب مردم و فروشنده‌های این ابزار ارتباطی نگران گرانی گوشی‌های هوشمند و حتی کمیاب شدن برخی مدل‌ها هستند، به‌ویژه آنکه در نمایشگاه تلکام نیز شایعات پیرامون این موضوع شدت یافته بود.

موبنا – در این شماره از ماهنامه تلفن‌همراه به غیر از مرور مهم‌ترین رویدادهای حوزه گوشی‌های هوشمند و اپراتورهای موبایل، گزارش جامعی از نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۲۰۱۷ را منتشر شده که شامل خواندنی‌ترین اتفاقات این رویداد مهم در ماه گذشته است. همچنین در بخش گزارش‌ها، بخشی نیز به مرور نارضایتی مشترکین اپراتور دوم از خدمات این شرکت اختصاص‌یافته که خواندن آن خالی از لطف نیست و برای کسانی که از کیفیت خدمات دریافتی رضایت ندارد، نکاتی جالبی آورده شده است. در پرونده ویژه این شماره از مجله تلفن‌همراه نیز می‌توانید جزئیات آزمایش نسل پنجم ارتباطی توسط اپراتور دوم و همچنین نگاهی به نسل‌های پیشین را مطالعه کنید. سایر مطالب ماهنامه تلفن‌همراه نیز شامل مطالبی نظیر نقد و بررسی جدیدترین گوشی‌های موبایل، شگفت‌انگیزترین حوادث حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بانکداری موبایلی، امنیت در پرداخت‌های همراه و… می‌شود.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.
از برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ تا نارضایتی مشترکین از اپراتور دوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا