مدیرعامل هوآوی: در حال تکمیل نخستین گوشی منعطف هستیم

«ریچارد یو» مدیرعامل شرکت هوآوی با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که کمپانی او روی نمونه‌های مختلف گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر کار می‌کند و در حال تکمیل این پروژه است.

موبنا – شرکت هوآوی که هفته گذشته با معرفی سری گوشی‌های هوشمند Mate 10 تعجب همگان را برانگیخت و برای نخستین بار هوش مصنوعی را وارد تراشه‌های موبایلی کرد هم‌اکنون روی پروژه دیگری کار می‌کند که طی چند سال آتی روانه بازار می شود.

این طور که خبرگزاری سی‌نِت در آخرین گزارش خود اعلام کرده است، کمپانی هوآوی در حال کار کردن روی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر است که پیش‌بینی می‌شود فروش آن اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شود. این تاریخ دقیقا همان زمانی است که سامسونگ پس از گذشت مدت‌های طولانی قصد دارد نخستین گوشی انعطاف‌پذیر خود در سری محصولات «گلکسی اکس» را روانه بازار کند.

«ریچارد یو» مدیرعامل شرکت هوآوی با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که کمپانی او روی نمونه‌های مختلف گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر کار می‌کند و در حال تکمیل این پروژه است. با این وجود دستگاه مذکور نیازمند آن است که از نظر طراحی مکانیکی ارتقا یابد و در نتیجه آن نمایشگر منعطف و باکیفیت‌تری را در اختیار کاربران بگذارد تا بتوان از آن به عنوان یک محصول عمومی یاد کرد.

مدیرعامل هوآوی: در حال تکمیل نخستین گوشی منعطف هستیم

شرکت چینی زدتی‌ای که یکی از رقبای هوآوی محسوب می‌شود هم به تازگی از یک گوشی هوشمند منعطف با نام «آکسون ام» رونمایی کرده است که اپراتور موبایلی AT&T طی چند ماه آینده آن را وارد بازار آمریکا می‌کند. مشکل اصلی برای گوشی هوشمند «آکسون ام» این است که وقتی دو نمایشگر لمسی آن در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا یک نمایشگر واحد ۶.۷۵ اینچی را تشکیل دهند، بین آنها یک فاصله محسوس وجود دارد. گوشی جدید انعطاف‌پذیر سامسونگ این فاصله را شامل نمی‌شود و هوآوی هم پیش‌بینی کرده است که چنین مشکلی نداشته باشد.

به گفته «ریچارد یو» در آخرین بیانیه منتشر شده، نمونه اولیه گوشی هوشمند منعطف هوآوی بین دو نمایشگر خود یک فاصله باریک را شامل می‌شود که به گفته آقای یو این اتفاق اصلا خوشایند نیست و می‌بایست این فاصله به طور کامل برطرف شود.

در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است تا با نخستین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر هوآوی آشناتر شویم. با این وجود اگر شرکت مذکور بتواند مشکل کنونی مبنی بر فاصله اندک بین دو نمایشگر را برطرف کند،‌این دستگاه می‌تواند به عنوان یکی از پرچمداران عرصه دستگاه‌های الکترونیکی انعطاف‌پذیر به دست کاربران جهانی برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا