«وان‌پلاس ۵تی» همین ماه عرضه می‌شود (+عکس)

برای نمایشگر این هوشمند تناسب مدرن ۱۸:۹ در نظر گرفته شده است و اطراف نمایشگر لبه باریکی وجود دارد.

موبنا؛ علی مهدوی – کمتر از یک سال از زمان عرضه «وان‌پلاس ۵» به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌های جهان می‌گذرد و با این وجود کاربران جهانی این روزها تمایل چندانی به خرید محصول یاد شده ندارند. شرکت وان‌پلاس پس از عرضه محصول یاد شده ادعا می‌کند تمام گوشی‌هایی که وارد بازار جهانی کرده را فروخته است و با این وجود گزارش‌های آماری نشان می‌دهد میزان فروش این محصول نسبت به مدل قبلی کمتر بوده است.

با این توضیحات منابع آگاه اعلام کردند که شرکت چینی قصد دارد در آینده نزدیک گوشی هوشمند جدیدی را با نام «وان‌پلاس ۵تی» روانه بازار کند که اندکی نسبت به مدل کنونی پیشرفت کرده است و مانند مدل «وان‌پلاس ۳تی» و «وان‌پلاس ۳» در سال گذشته می‌توان تفاوت‌های محدودی را بین آنها مشاهده کرد.

شرکت وان‌پلاس برای آنکه به جلو حرکت کند برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام داده است و از راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی گرفته تا شعار ماه، تخفیف‌های گسترده و … را انجام می‌دهد تا از این طریق بتواند گوی سبقت راز رقبا برباید.

«وان‌پلاس ۵تی» همین ماه عرضه می‌شود (+عکس)

به هر حال، این شرکت برای فروش هرچه بیشتر محصولات خود هم‌اکنون تصمیم گرفته است پیش از عرضه پرچمدار بعدی یک گوشی هوشمند با نام «وان‌پلاس ۵تی» روانه بازار کند و با اندکی تفاوت نسبت به مدل قبلی بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشاند.

این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار می‌شود و حتی منابع آگاه اعلام کردند که احتمالا در ماه نوامبر به دست کاربران جهانی برسد. برای نمایشگر این هوشمند تناسب مدرن ۱۸:۹ در نظر گرفته شده است و اطراف نمایشگر لبه باریکی وجود دارد.

تصاویر اولیه منتشر شده حاکی از آن است که شکل ظاهری «وان‌پلاس ۵تی» نسبت به مدل کنونی اندکی تغییر کرده است. این محصول در قسمت پشت بدنه مشابه «وان‌پلاس ۵» است و بخش جلوی آن یک نمایشگر بدون لبه را شامل شده است. حسگر اثر انگشت هم از روی دستگاه حذف شده و به پشت بدنه انتقال یافته است.

لازم به است که شکل اولیه این محصول شباهت زیادی به گوشی چینی «اوپو آر۱۱اس» دارد. باید بدانید که دو شرکت وان‌پلاس و اُوپو بسیار به هم نزدیک هستند و گوشی «وان‌پلاس ۵» هم شباهت زیادی به یکی از پرچمداران اوپو دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا