ال‌جی، سامسونگ یا اپل: کدام یک بهترین نمایشگر را برای گوشی‌ها می‌سازند؟

در پایان این نظرسنجی مشخص شد شرکت سامسونگ به واسطه نمایشگر یکپارچه و منحنی خود بهترین شرکت محسوب می‌شود و پس از آن هم ال‌جی کره‌ای قرار دارد.

موبنا – کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند این روزها تاکید فراوان بر تولید گوشی‌هایی دارند که نمایشگر یکپارچه با لبه‌های باریک دارد و به عبارت دیگر نمایشگر لمسی بخش اعظم سطح روی دستگاه را پوشانده است و فقط یک لایه باریک از اطراف آن را نگه داشته است.

تقریبا می‌توان گفت همه تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ساخت چنین محصولی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و بعضی از آنها یک خط تولید جدید برای این گوشی‌ها راه‌اندازی کرده‌اند تا از امسال چنین محصولاتی را به صورت گسترده روانه بازار کنند. این نوع نمایشگرهای یکپارچه و بدون لبه حتی در گوشی‌های میان‌رده هم وارد شده‌اند تا امکان خرید آنها برای عموم کاربران فراهم شود.

کارشناسان برای آنکه متوجه شوند کدام یک از شرکت‌ها بهترین نمایشگر یکپارچه و بدون لبه را تولید می‌کنند یک نظرسنجی آنلاین انجام دادند که در آن ۴۴۱۳ کاربر از نقاط مختلف جهان حضور داشتند. در پایان این نظرسنجی مشخص شد شرکت سامسونگ به واسطه نمایشگر یکپارچه و منحنی خود بهترین شرکت محسوب می‌شود و پس از آن هم ال‌جی کره‌ای قرار دارد.

در رتبه بعدی این لیست شائومی چینی به واسطه تولید گوشی هوشمند «می میکس ۲» حضور دارد و اپل هم با گوشی «آیفون اکس» رتبه چهارم را از آن خود کرده است. گوشی هوشمند «اسنشال فون» نیز که یک نمایشگر بزرگ و بدون لبه دارد در این نظرسنجی حضور داشت.

ال‌جی، سامسونگ یا اپل: کدام یک بهترین نمایشگر را برای گوشی‌ها می‌سازند؟

نتایج دقیق به دست آمده از این نظرسنجی برای مشخص شدن بهترین تولیدکننده نمایشگرهای یکپارچه گوشی‌های هوشمند بدون هرگونه لبه به قرار زیر اعلام شده است:

  • سامسونگ: ۴۸.۷۴ درصد
  • ال‌جی: ۲۵.۲۹ درصد
  • شائومی: ۱۱.۳۵ درصد
  • اپل: ۸.۸۸ درصد
  • اسنشال فون: ۵.۷۳ درصد

لازم به ذکر است که تا چند سال قبل همه کاربران به ضخامت بدنه گوشی‌ها توجه می‌کردند و کمتر کاربری بود که قاب دور نمایشگر هم برای آن اهمیت داشت باشد. ولی از زمانی که مشخص شد اپل با گوشی هوشمند «آیفون اکس» روی این پروژه کار می‌کند، کاربران به این نتیجه رسیدند که گوشی هوشمند جدید خود را می‌توانند زیباتر و کاربردی‌تر در اختیار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا