بازدید مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک و هیأت همراه از شرکت داده ورزی سداد

مهندس سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، به همراه اعضای شورای معاونین و مدیران ارشد شرکت یاد شده از داده ورزی سداد، بازدید بعمل آوردند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی، در این جلسه که با استقبال و میزبانی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، معاونان و مدیران، و مشاوران مدیر عامل برگزار شد؛ دکتر خالقی میهمانان را در جریان کامل اهم فعالیت های هلدینگ داده ورزی سداد، طی یکسال گذشته و روند اجرایی پروژه ها و سامانه های بانکی قرار داد.
در ادامه این جلسه صمیمانه و پر بار که بیش از سه ساعت بطول انجامید، میهمانان پس از بحث و بررسی های کاری و صرف ناهار، به بازدید از بخش های فنی و تخصصی شرکت پرداختند و در هر بخش، مهندس مختاریان معاون نرم افزار شرکت داده ورزی سداد، گزارش مبسوطی از فعالیت های متخصصان جوان در پروژه های مختلف هر واحد از جمله: بام، بله، سامانه های بانکی، امنیت و شبکه به میهمانان ارایه داد.
مهندس نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک که از شخصیت های با سابقه حوزه فناوری اطلاعات کشور است، از پروژه ها و روند اجرایی برنامه ها و سامانه های بانکی و نیز مدیریت دکتر خالقی و تیم مدیریتی همراه وی در شرکت داده ورزی سداد، ابراز رضایت و قدردانی کرد و موفقیت های سداد را نتیجه همدلی آنان برشمرد.
وی به اهمیت استفاده از متخصصان نسل جوان در خلق و ساماندهی پروژه های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک تأکید داشت و اظهار امیدواری کرد که این توانمندی و ظرفیت در مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد و تیم همراه او کاملاً مشهود و ملموس است.
گفتنی است تیم خدمات انفورماتیک را، آقای مهندس مجید زنوزی، عضو سابق هیأت مدیره شرکت داده ورزی سداد که هم اکنون مدیرعاملی شرکت فرادیس البرز را عهده دار است، به همراه آقای عبدالرضا شاکری رییس هیأت مدیره ، مهندس همایونفر نایب رئیس هیأت مدیره و دیگر اعضای هیأت مدیره این شرکت همراهی کردند.
همچنین، مهندس کاظم دهقان مدیرعامل و مهندس محمد تقی واقف رئیس هیأت مدیره، به همراه سایر اعضای هیأت مدیره شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش نیز در این دیدار حضور داشتند.
در پایان این مراسم دکتر خالقی به رسم یادبود و تقدیر از خدمات ارزشمند مهندس زنوزی، بخاطر دوران خدمت وی در شرکت داده ورزی سداد، تندیس چوبین دو غزال را در حضور میهمانان به ایشان اهدا کرد.
گفتنی است شرکت خدمات انفورماتیک بعنوان یکی از شرکت های مهم و مطرح در حوزه فناوری اطلاعات کشور، ۲۴ درصد از سهام شرکت داده ورزی سداد را دارا می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا