برای نخستین بار «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» را اینجا ببینید (+عکس)

این دستگاه پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» کوالکام را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.

موبنا – «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» یکی از آخرین پرچمداران شرکت تایوانی محسوب می‌شود که پس از واگذاری این شرکت به گوگل قرار است وارد بازار جهانی شود.

پیش‌بینی شده است که در تاریخ ۲ نوامبر یعنی حدود دو هفته دیگر از این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی شود و با این وجود منابع آگاه امروز جزییات «یو۱۱ پلاس» را امروز منتشر کردند. آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند پیش از عرضه عمومی این گوشی هوشمند با آن آشنا شوند، در اینجا می‌توانند نخستین تصاویر منتشر شده از آن را هم مشاهده کنند.

برای نخستین بار «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» را اینجا ببینید (+عکس)

این تصاویر در اصل طراحی‌های رایانه‌ای برای گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» است و با این وجود منابع آگاه ادعا می‌کنند مدل نهایی گوشی هوشمند دقیقا شبیه باین محصول ساخته شده است.

شرکت اچ‌تی‌سی برای طراحی بدنه این محصول از تکنیک «لیکوئید سرفیس» استفاده کرده است و بنابراین قاب پشت دستگاه برای محافظت از باتری شبیه آیینه است. همچنین باید توجه داشت لایه اطراف نمایشگر دستگاه بسیار باریک است و آن را می‌توان هم‌رده «گلکسی اس۸» سامسونگ یا «ال‌جی وی۳۰» دانست.

برای نخستین بار «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» را اینجا ببینید (+عکس)

گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری مخصوص هدفون را در خود جا داده است و البته سیستم ورودی یو‌اس‌بی تایپ-سی را هم شامل می‌شود. برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند یک لنز واحد در نظر گرفته شده است و حسگر اثر انگشت هم در کنار آن قرار دارد. این دستگاه پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» کوالکام را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو۱۱ پلاس» نمایشگر ۶ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کفیت QHD به نمایش درمی‌آیند و ابعاد آن به ترتیب ۱۵۸.۲، ۷۴.۶ و ۹.۱ میلیمتر اعلام شده است. این گوشی هوشمند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و آن را می‌توان از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار جهانی دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا