مشکل iOS 11 عکس‌های شما را در اختیار بقیه می‌گذارد

این حفره در نسخه ۱۱.۰.۳ یا نسخه بتای ۱۱.۱ وجود دارد و کارشناسان آن را با جزییات فراوان روی سایت اینترنتی یوتیوب توضیح دادند.

موبنا – حفره آسیب‌پذیر جدیدی که در سیستم عامل موبایلی iOS 11 شناسایی شده است تمام دستگاه‌های موبایلی شرکت اپل را در معرض خطر قرار می‌دهد.

این طور که کارشناسان امنیتی اعلام کردند، تنها چند گام ساده باعث می‌شود هکرها به راحتی بتوانند به تمام تصاویری که در گوشی هوشمند شما ذخیره شده است دسترسی داشته باشند. این حفره در نسخه ۱۱.۰.۳ یا نسخه بتای ۱۱.۱ وجود دارد و کارشناسان آن را با جزییات فراوان روی سایت اینترنتی یوتیوب توضیح دادند.

مشکل iOS 11 عکس‌های شما را در اختیار بقیه می‌گذارد

این طور که گفته شده است شما تنها نیاز دارید شماره تلفن گوشی در آیفون را بدانید که البته به راحتی از طریق دستیار هوشمند Siri می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. سپس می‌توانید این شماره را به دستیار هوشمند بگویید تا با چند گام ساده از روی نمایشگر قفل شده به عکس‌ها برسید.

شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با انتشار نسخه به‌روزرسان به زودی این مشکل را برطرف می‌کند و اگرچه این حفره امنیتی به صورت اتفاقی توسط کاربران شناسایی نشده است، هنوز به درستی مشخص نیست چند نفر از این طریق دچار مشکل شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا