فروش Mate 10 هوآوی این هفته آغاز می‌شود

در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷ یعنی هفته آینده گوشی هوشمند Mate 10 هوآوی وارد بازار چین می‌شود و البته هنوز تاریخ فروش Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Design اعلام نشده است.

موبنا – چند روز قبل بهترین و قدرتمندترین گوشی ساخته شده در تاریخ فعالیت‌های شرکت هوآوی با نام Mate 10 و Mate 10 Pro معرفی شد و شرکت سازنده در مراسم معرفی این محصول اعلام کرد که از اکتبر امسال آن را به دست کاربران جهانی می‌رساند. با این وجود هم‌اکنون تاریخ دقیق‌تر در این زمینه مشخص شده است تا بتوانید برای خرید گوشی مذکور برنامه‌ریزی کنید.

نام این گوشی هوشمند هم‌اکنون به صورت رسمی در لیست محصولات شرکت هوآوی روی سایت اینترنتی آن منتشر شده است و بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فروش گوشی Mate 10 از تاریخ ۲۰ اکتبر در کشور چین آغاز می‌شود.

فروش Mate 10 هوآوی این هفته آغاز می‌شود

نکته جالب این جاست که سایت اینترنتی شرکت هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد دو مدل متفاوت از این گوشی هوشمند را به فروش می‌رساند. یکی از این مدل‌ها رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد و مدل دیگر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

البته لازم به ذکر است که شرکت هوآوی در مراسم معرفی این محصول فقط اعلام کرده بود که گوشی هوشمند Mate 10 رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد و هم‌اکنون برای بازار چین دو مدل متفاوت از آن ارایه می‌شود و بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد کاربران جهانی آن را با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی خریداری می‌کنند.

فروش Mate 10 هوآوی این هفته آغاز می‌شود

به هر حل، در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷ یعنی هفته آینده گوشی هوشمند Mate 10 هوآوی وارد بازار چین می‌شود و البته هنوز تاریخ فروش Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Design اعلام نشده است. با این وجود شرکت هوآوی تایید کرد که کاربران جهانی از ماه آینده می‌توانند آن را خریداری کنند.

در لیستی که روی سایت اینترنتی شرکت هوآوی منتشر شده به قیمت Mate 10 اشاره نشده است. با این وجود اخبار رسمی حاکی از آن است که گوشی هوشمند Mate 10 در اروپا با قیمت ۷۰۰ یورو به فروش می‌رسد و این در حالی است که مدل Pro و Porsche Design با قیمت‌های ۸۰۰ و ۱۴۰۰ یورو عرضه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا