از همراه اول به دلیل اشتغال زایی بالا تقدیر می کنیم

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس در بازدید از سالن همراه اول در نمایشگاه تلکام، از این اپراتور به دلیل اشتغال زایی بالا تشکر کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در سومین روز از نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ از سالن اختصاصی همراه اول، بازدید کردند.
در جریان این بازدید رئیس کمیسون اجتماعی مجلس با اشاره به فراگیر بودن اپراتور اول، گفت: هر ایرانی همان طور که از ابتدا با بیمه آشنا می شود، در حوزه مخابرات هم با همراه اول آشنا است. در واقع همراه اول جزو اولین هایی است که هر خانواده با آن آشنا می شود و بقیه در کنار آن قرار می گیرند.
عزیزی با اشاره به اقدامات همراه اول در زمینه های گوناگون، گفت: همراه اول نشان داد فقط به دنبال کسب و کار خود نیست و در کنار آن به صورت پایه ای روی ارائه خدمات کار می کند. این اپراتور عرق ملی بی نظیری نسبت به ایران دارد و سرمایه گذاری قابل توجهی در زمینه های امنیت، امور اجتماعی، ورزش و … انجام داده و در تمام ایران پوشش سراسری دارد.
رئیس کمیسون اجتماعی مجلس ادامه داد: با توجه به فعالیت های گسترده همراه اول، اشتغالزایی بالایی هم ایجاد شده است و ما به عنوان متولی اصلی اشتغال در مجلس شورای اسلامی، از این اپراتور تقدیر می کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا