پاداش چند میلیون دلاری اپل به مدیران ارشد شرکت

هر یک از مدیران ارشد این شرکت به طور میانگین ۱۹۳ هزار و ۴۶۹ سهام در اختیار خواهند داشت که ارزش آن حدود ۳۱ میلیون دلار محاسبه می‌شود.

موبنا – گروهی از مدیران ارشد اپل از جمله «فیل شیلر» مدیر بازاریابی و «آنجلا آرنتس» مدیر فروش شرکت در قالب واحدهای سهام محدود (RSU) پاداش دریافت می‌کنند که البته تا سال ۲۰۲۲ میلادی اجازه فروش این سهام را ندارند.

از دیگر مدیران ارشد اپل که این پاداش را دریافت کرده است می‌توان به «اِدی کیو» مسئول توسعه نرم‌افزار اینترنتی، «کرایگ فدریجی» مدیر گروه مهندسی نرم‌افزار «آیفون اکس»، «لوکا مائستری» مدیر مالی، «دَن ریچیو» مدیر گروه مهندسی سخت‌افزار و «جانی سروجی» مدیر گروه فناوری‌های سخت‌افزاری و «جِفری ویلیامز» مدیر عملیاتی اپل اشاره کرد.

پاداش چند میلیون دلاری اپل به مدیران ارشد شرکت

طبق گزارش‌های رسمی ثبت شده در مجموع ۱۲۸ هزار و ۵۸۴ واحد سهام محدود به گروه مدیریت اپل واگذار شد. همچنین لازم به ذکر است در تاریخ اول اکتبر امسال ۶۴ هزار و ۸۸۵ واحد سهام و در پانزدهم اکتبر هم ۶۳ هزار و ۶۹۹ سهام در قالب پاداش به مدیران اپل واگذار شد.

واحد سهام محدود یا RSU به عنوان نوعی انگیزاننده و محرک به مدیران اپل واگذار می‌شود تا فعالیت‌های خود را با کیفیت بالاتر انجام دهند. اگر ارزش سهام اپل بر اساس پیش‌بینی‌های «وال استریت» محاسبه شود، هر یک از مدیران ارشد این شرکت به طور میانگین ۱۹۳ هزار و ۴۶۹ سهام در اختیار خواهند داشت که ارزش آن حدود ۳۱ میلیون دلار محاسبه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا