هوآوی حفره گوگل را در گوشی Mate 10 Pro برطرف کرد

پزشکان متخصص هوآوی یک نسخه کاربردی برای این گوشی یک روزه پیچیدند و Mate 10 Pro یک به‌روزرسانی ویژه دریافت کرد تا حفره گوگل در آن برطرف شود.

موبنا – در جریان معرفی دو گوشی هوشمند پرقدرت Mate 10 و Mate 10 Pro هوآوی برخی از افرادی که در سالن کنفرانس معرفی این دو پرچمدار حضور داشتند، در جریان بررسی نمونه‌های اولیه گوشی برای آزمایش توسط کاربران متوجه شدند دمای Mate 10 Pro پس از مدتی کار کردن افزایش میابد و انرژی ذخیره شده در باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن به سرعت تخلیه می‌شود.

شرکت هوآوی اعلام کرد این اتفاق به دلیل مشکلی است که گوگل ایجاد کرده است و از آن به عنوان «حفره گوگل» یاد می‌شود. شرکت گوگل توضیح داد از پیش‌تر روی این مورد کار کرده است تا مشکل را برطرف کند.

هوآوی حفره گوگل را در گوشی Mate 10 Pro برطرف کرد

خبر خوب اینجاست که پزشکان متخصص هوآوی یک نسخه کاربردی برای این گوشی یک روزه پیچیدند و Mate 10 Pro یک به‌روزرسانی ویژه دریافت کرد تا حفره گوگل در آن برطرف شود.

برای آنکه فبلت جدید هوآوی بتواند با محصولات سامسونگ و اپل رقابت کند، این شرکت منتظر گوگل نماند و مجور شد به‌روزرسانی نرم‌افزاری را به صورت مستقیم در همان روز اول منشتر کند.

باید توجه داشت اینکه یک گوشی هوشمند به سرعت به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند و از همان روز اول مراقب کاربران است تا هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نشود، یک اتفاق خوب است.

با این وجود اینکه گوگل نتوانسته است پیش از عرضه عمومی Mate 10 Pro مشکل خود را برطرف کند و جلوی اختلال پیش آمده را بگیرد اتفاق چندان جالبی نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا