رشد ۱۱۲ درصدی خدمات اینترنت بانک موسسه کوثر

مدیر شعب استان تهران موسسه کوثر از رشد ۱۱۲ درصدی خدمات اینترنت بانک موسسه کوثر خبر داد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ایبِنا، قاسم شیرکوند مدیر شعب استان تهران موسسه کوثر صبح امروز (سه شنبه) در نشستی خبری اظهارداشت: از ابتدای سال ٩۵ تاکنون رشد چشمگیری در ارایه خدمات داشتیم به نحوی که خدمات اینترنت بانک ١١٢ درصد و همراه بانک ١٨٠ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در صدور کارت های هواداری ١٠٨ درصد رشد داشتیم که آمار کارت های هواداری را به ١۶٠ هزار کارت هواداری رسیده است. شیرکوند خاطرنشان کرد: در سطح استان تهران ۲۰۰ دستگاه خودپرداز موسسه کوثر وجود دارد و ما توفیق بالایی در تراکنش ها داریم؛ در خدمات کارت خوان در حال حاضر بیش از ۷ هزار دستگاه پوز نصب شده که ۲ هزار دستگاه از این تعداد تنها در شش ماهه نخست سال جاری نصب شده اند.

وی با اشاره به خدمات دهی ۹۰ شعبه موسسه کوثر در استان تهران گفت: در استان تهران ۷۰۰ نفر نیروی انسانی داریم که در تلاش برای ارائه خدمات به مشتریان هستند. مدیر شعب استان تهران موسسه کوثر با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی تحصیل‌کرده برای این موسسه افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد از روسای شعب استان تهران از نیروهای جوان و تحصیل‌کرده موسسه کوثر هستند و در کنار آنها در حال بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان بانکی هستیم.

شیرکوند با اشاره به برگزاری همایش یک روزه بررسی عملکرد شش ماهه شعب استان تهران گفت: در این همایش یک روزه که امروز در حال برگزاری است، کارنامه شعب استان تهران مورد نقد و بررسی قرار می گیرد؛ هدف ما از این همایش ها رسیدن به درک مشترک و قرار گرفتن در مسیر درست پیشرفت است.

رشد ۱۰۸ درصدی کارت هواداری

وی یکی از اولویت های موسسه کوثر را کوثر کارت هواداری عنوان کرد و افزود: هدف گذاری ما برای این کارت در جهت ارتقا اجتماعی است و با افزایش نشاط اجتماعی می خواهیم خدمات بانکی متفاوتی از سایر بانک ها و موسسات ارائه دهیم.

مدیر شعب استان تهران موسسه کوثر ادامه داد: کارت هواداری طرح منحصربفردی است که هیچ هزینه ای برای هواداران ورزشی ندارد و می تواند حمایت خوبی از ورزش حرفه ای کشور داشته باشد.

شیرکوند از رشد ۱۰۸ درصدی استان تهران در صدور کارت های هواداری ورزشی خبر داد و در پاسخ به سوال خبرنگار ایبِنا اظهار داشت: تاکنون موسسه کوثر در سراسر کشور ۱۶۰ هزار کارت هواداری صادر کرده است.

وی خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی و دریافت خدمات از ۳۵۰ شعبه موسسه کوثر در سراسر کشور را از جمله مزایای کارت هواداری عنوان کرد و افزود: بدنبال ایجاد جذابیت برای کارت های هواداری هستیم و به همین دلیل دارندگان این کارت ها با بالا بردن امتیاز خود می توانند از شانس بیشتری در جشنواره هواداری برخوردار باشند.

مدیر شعب استان تهران موسسه کوثر با بیان اینکه در این جشنواره دارندگان کارت های هواداری تا پایان دوره هفدهم لیگ برتر فوتبال فرصت دارند تا امتیاز خود را بالا ببرند، گفت: حداقل امتیاز برای شرکت در قرعه کشی ۱۰ هزار امتیاز است و مرحله دوم آن از ابتدای آبان ماه برگزار می شود.

یک سوم شعب موسسه کوثر در تهران

شیرکوند با بیان اینکه حدود یک سوم از شعبات موسسات کوثر در استان تهران مستقر شده است، اظهار داشت: موسسه کوثر در اولین المپیاد بانک های خصوصی و موسسات مالی و اعتباری با کسب ۷۰۹.۵ امتیاز از یک هزار امتیاز به مقام نخست دست یافت.

وی ادامه داد: موسسه کوثر در دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار از نظر تراکنش های بانکی، خدمات الکترونیک موفق شد رتبه اول را کسب کند. مدیر شعب استان تهران موسسه کوثر خاطرنشان کرد که این موسسه از پایان نامه های مرتبط همکاران خود در ارتباط با موضوعات مرتبط با موسسه کوثر حمایت می کند.

به گفته شیرکوند، موسسه کوثر تنها موسسه ای است که تمامی شعبات آن مکلف است در پایان هر سال مالی، مجمع شعبه خود را برگزار کند و از این نظر شعبات استان تهران موسسه کوثر در سال ۹۳، امتیاز خوب، در سال ۹۴ رتبه عالی و در سال ۹۵ امتیاز خیلی خوب را کسب کرده اند.

پرداخت ۳ هزار فقره وام ازدواج در شعب استان تهران موسسه کوثر

مدیر شعب استان تهران موسسه کوثر گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون، شعب استان تهران موسسه کوثر در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید ۳ هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرده اند.

وی افزود: ما هیچگاه از سیستم یادگیری مجازی و جانشین پروری غافل نیستیم؛ کارمندان از طریق سیستم یادگیری مجازی در منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش های لازم را دریافت می کنند.

شیرکوند تاکید کرد که در شعبات استان تهران موسسه کوثر هیچ حسابدار و معاون شعبه بازنشسته وجود ندارد که این امر ناشی از گزینش های صحیح کارمندان است. مدیر امور شعب موسسه کوثر در پاسخ به سوالی درباره تعداد شعبات استیجاری این موسسه گفت: در استان تهران حدود ۵۰ درصد از شعبات موسسه کوثر استیجاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا