افزایش سطح کیفی زندگی در شهرها با خدمات الکترونیک بانک شهر

عضو شورای شهر اهواز با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر شهرداری‌ها با بانک شهر گفت: اقدامات این بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک می‌تواند منشأ خدمات مفیدی برای شهروندان باشد و سطح کیفی زندگی را در شهرها افزایش دهد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی ، محمدرضا ایزدی با تأکید بر لزوم سوق دادن تمام فعالیت های شهرداری به سمت خدمات الکترونیک اظهار کرد: مکانیزه شدن بلیط اتوبوس و تاکسی مستلزم وجود کارت های الکترونیک و همزمان نصب سیستم کارتخوان در اتوبوس ها و تاکسی های شهری است، بنابراین برای جلوگیری از هدررفت هزینه ها و ایجاد امکانات رفاهی برای مردم باید این سیستم در شهرداری نهادینه شود تا از اتلاف وقت و هزینه ها جلوگیری شود.
وی با تاکید بر اهمیت این خدمات در تسهیل امور روزمره شهروندان افزود: مکانیزه شدن خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهری در اهواز به منظور دسترسی آسان مردم به امکانات و خدمات این حوزه است و ضرورت اجرایی شدن آن برای رفاه شهروندان بسیار مهم و ضروری است که امیدواریم تعامل با بانک شهر این بستر را فراهم کند.
ایزدی در ارتباط با ضعف خدمات حمل و نقل در اهواز گفت: در شهر اهواز باید حداقل ۹۰۰ دستگاه اتوبوس داشته باشیم در صورتی که در حال حاضر ۳۰۰ دستگاه اتوبوس بیشتر فعال نیست ولی امیدوارم با عزم شهردار جدید این مشکل حل شود.
وی با تأکید بر این‌که قطعا هرچه خدمات الکترونیکی بیشتری ارائه شود خدمات به صورت آسان تر در اختیار شهروندان قرار می گیرد، گفت: بر اساس وظیفه ای که شهرداری و شورای شهر نسبت به مردم دارند، این خدمت رسانی ها باید در راستای رفاه مردم انجام شود.
این عضو شورای شهر اهواز در ارتباط با مزایای بلیط های الکترونیکی تصریح کرد: در صورت مکانیزه نبودن پرداختی های سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهروندان همیشه باید دنبال پول خرد و تهیه بلیط باشند ولی با کارت چند منظوره الکترونیک بانک شهر همه پرداختی‌های این حوزه به صورت یکجا از طریق دستگاه‌های پوز نصب شده در اتوبوس و تاکسی‌های مختلف انجام می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا