معرفی و دانلود بازی اکشن Shadow of Death

Shadow of Death از بازی های جالب و جدید اندرویدی در سبک اکشن می باشد که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و مورد توجه قرار گرفته است.

موبنا – در این بازی اکشن شما هدایت فردی به نام مکس را برعهده دارید که در جریان مبارزه و ماجراجویی خود بایستی با موجودات خطرناک و شروری مبارزه کند.

معرفی و دانلود بازی اکشن Shadow of Death
Shadow of Death

بازی سایه مرگ دارای دو حالت مختلف می باشد ،Adventure حالت اول بازی می باشد که در آن بایستی در سه چپتر متفاوت که هر کدام متشکل از چندین استیج می باشد با موجودات اهریمنی و عنکبوت ها مبارزه نمایید ، در هر کدام از استیج ها بایستی با تعداد مشخصی از دشمنان خود مبارزه نمایید. در انتهای هر کدام از مرحله های بازی امتیازی را به عنوان پاداش خواهید گرفت ، همچنین در طول بازی با شکست دشمنان خود روح آن ها را بدست خواهید آورد که با استفاده از روح آن ها می توانید برای خود تجهیزات جدیدی را برای خود تهیه نمایید و همچنین تجهیزات قدیمی خود را ارتقاء ببخشید.

معرفی و دانلود بازی اکشن Shadow of Death
Shadow of Death

بازی در بخش ارتقاء قابلیت ها دارای تنوع بسیار خوبی می باشد و شما می توانید قدرت های مختلف خود را ارتقاء دهید. همانطور که اشاره کردیم بازی دارای بخش دیگری می باشد که چالشی می باشد و البته هم اکنون در دسترس نمی باشد و به نظر می رسد سازندگان در آپدیت های بعدی این بخش را به بازی اضافه خواهند کرد. طراحی هنری و گرافیک بازی از نقاط قوت آن می باشد، سازندگان در طراحی بازی اغلب از رنگ سیاه و سپید استفاده کرده اند ولی در میان رنگ های سیاه و سپید از رنگ های دیگر نیز استفاده کرده اند که به بازی ظاهر بسیار خوبی بخشیده است.

تصاویر بازی Shadow of Death :

دانلود بازی Shadow of Death :

دانلود بازی با لینک مستقیم

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا