معرفی و دانلود بازی ایرانی فوتبالیا

بازی فوتبالیا یکی دیگر از بازی های جذاب استودیو گلیم گیمز می باشد که از بازی های محبوب در کافه بازار نیز به شمار می رود و تاکنون بیش از ۲۰ هزار بار در این سایت دانلود گردیده است.

موبنا – هفت سنگ و گل کوچک بازی هایی هستند که اکثر بچه های دهه ۶۰ و ۷۰ با آن ها خاطرات زیادی دارند و زمان زیادی را صرف انجام آن ها می کردند ولی امروز کمتر شاهد انجام این بازی ها توسط بچه ها هستیم و این بازی ها جای خود را به بازی های رایانه ای داده اند. به تازگی استودیو گلیم گیمز دست به ابتکار جالبی زده است و پای این بازی ها را با ایده ای جالب به بازی های موبایلی باز کرده است.

معرفی و دانلود بازی ایرانی فوتبالیا
بازی فوتبالیا

گیم پلی بازی فوتبالیا بدین صورت است که شما در ابندا یک لوکیشن را برای انجام مسابقه انتخاب می کنید و سپس چندین لحظه صبر می کنید تا حریف شما بصورت آنلاین پیدا شود ، پس از پیدا کردن حریف بایستی به صورت نوبتی به توپ ضربه بزنید و با او به رقابت بپردازید. در حین مسابقه می توانید با استفاده از استیکرهای که در سمت چپ صفحه قرار دارند با حریف خود کل کل کنید. بعد از بردن حریف خود سکه دریافت خواهید کرد که این سکه ها برای انجام مسابقه بعدی مورد نیاز شما هستند.

معرفی و دانلود بازی ایرانی فوتبالیا
بازی فوتبالیا

در قسمت فروشگاه بازی می توانید کاراکتر خود را ارتقاء دهید و یا آیتم های جدیدی را برای خود تهیه نمایید ، یکی از قابلیت های جالب بازی آیتمی هایی تحت عنوان نامردی می باشد که با استفاده از آن ها می توانید مانع از گلزنی حریف شوید ، البته برای تهیه ی این آیتم ها بایستی الماس بپردازید.

توجه: بازی بصورت آنلاین است و بایستی به طور دائم به اینترنت متصل باشید.

تصاویر بازی فوتبالیا:

دانلود بازی فوتبالیا:

معرفی و دانلود بازی ایرانی فوتبالیا

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا