معرفی و دانلود بازی آرکید A 6180 the moon

A 6180 the moon از بازی های اندرویدی در سبک آرکید می باشد که یکی از بازی های محبوب و جالب در این سبک به شمار می رود و از جمله بازی هایی می باشد که با بازخوردهای مثبتی از سوی سایت های معتبر بازی مواجه گردیده است.

موبنا – در این بازی آرکید خورشید ناپدید گشته است و شما در بایستی هدایت ماه را برعهده بگیرید و بایستی برای رسیدن به هدف خود یعنی پیدا کردن خورشید ، مخاطرات زیادی را پشت سر بگذارید.

معرفی و دانلود بازی آرکید A 6180 the moon
A 6180 the moon

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما بایستی هدایت ماه را برعهده بگیرید و آن را به جلو حرکت دهید ، برای کنترل ماه بایستی آن را لمس نمایید و محل فرود آن را به درستی مشخص نمایید و به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهید. پیشروی شما به جلو به این راحتی ها نیست و شما در طول مسیر خود با موانع و تله های مختلفی مانند تیغ های تیز روبرو خواهید شد که بایستی به سلامت از آن ها عبور کنید و به آخر مسیر برسید و به مرحله ی بعدی بروید. برای موفقیت در این بازی بایستی از دید خوبی برخوردار باشید و بفهمید که در کجا توپ را فرود آورید تا بتوانید به مسیر حرکت خود ادامه دهید و با تله ها برخورد نکنید.

معرفی و دانلود بازی آرکید A 6180 the moon
A 6180 the moon

هر چقدر که در بازی پیشرفت کنید به همان میزان سختی بازی بیشتر خواهد شدو با چالش های بیشتری روبرو خواهید شد. هر کدام از مراحل بازی که نام آن ها با حروف لاتین مشخص شده است دارای طراحی منحصربفردی هستند و از رنگ های مختلفی در طراحی آن ها استفاده شده است. اگر به دنبال یک بازی جالب و اعتیادآور می گردید که بتواند شما را برای مدت ها سرگرم کند ، بدون شک این بازی گزینه ی مناسب شما می باشد.

تصاویر بازی A 6180 the moon :

دانلود بازی A 6180 the moon :

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا