معرفی و دانلود بازی مبارزه ای Dragon Shadow Battle Warriors

سبک مبارزه ای از محبوبت ترین سبک های بازی های ویدئوی می باشد که سالانه بازی های مختلفی برای طرفداران پروپاقرص این سبک عرضه می گردد و کمتر بازی است که بتواند در این سبک موفق ظاهر شود ، اما در این میان بازی هایی نیز هستند که به مذاق طرفداران خوش می آیند.

موبنا – Dragon Shadow Battle Warriors از بازی های جدید اندرویدی در سبک مبارزه ای به شمار می رود که دارای محبوبیت خوبی نیز در پلی استور می باشد و با دریافت نمره ۴.۸ از ۵  بیش از ۱ میلیون بار در این سایت  امتحان خود را پس داده است و از بازی های خوب این سبک به شمار می رود.

معرفی و دانلود بازی مبارزه ای Dragon Shadow Battle Warriors
Dragon Shadow Battle Warriors

سازندگان این بازی مبارزه ای دست به ابتکار عمل جالبی زده اند و گیم پلی این بازی را به نوعی متفاوت با سایر بازی ها طراحی کرده اند ، البته سبک و سیاق بازی مشابه سایر بازی های مبارزه ای است که شما بایستی از میان بیش از ۵۰ شخصیت بازی یکی را انتخاب کرده و با حریفان خود مبارزه کنید ، اما نکته ای که این بازی را با سایر بازی های هم سبک متمایز می کند مبارزه شما در میان فضا انجام می شود و شما در میان زمین و هوا بایستی با حریف خود روبرو شوید.

معرفی و دانلود بازی مبارزه ای Dragon Shadow Battle Warriors
Dragon Shadow Battle Warriors

گیم پلی بازی به گونه ای طراحی گردیده است که خود شخصیت های بازی در حال حرکت هستند و شما فقط بایستی با حرکت دادن آن ها از ضربات جاخالی بدهید و به حریف خود حمله کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم شما در این بازی می توانید هدایت بیش از ۵۰ شخصیت موجود در بازی را برعهده بگیرید که هر کدام از آن ها دارای قدرت های منحصربفردی هستند.

تصاویر بازی Dragon Shadow Battle Warriors :

دانلود بازی Dragon Shadow Battle Warriors :

دانلود بازی با لینک مستقیم

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا