معرفی و دانلود بازی ایرانی قهرمان فوتبال

بازی قهرمان فوتبال یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین موجود در کافه بازار می باشد که بیش از ۱۰۰ هزار بار در این سایت دانلود گردیده است ، در واقع این بازی همان بازی محبوب Perfect Kick می باشد که توسط استودیو مگنت گیم به فارسی برگردانده شده است.

موبنا – در واقع شما در این بازی آنلاین ، شما در رقابت های پنالتی زنی شرکت خواهید کرد و بایستی با دسوتان خود و سایر رقبای سراسر دنیا به رقابت بپردازید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی قهرمان فوتبال
قهرمان فوتبال

همانطور که در بالا اشاره کردیم شما بایستی در این بازی در رقابت های پنالتی زنی شرکت کنید بدین صورت که در ابتدا شما یک پنالتی خواهید زد و سپس بایستی به عنوان دروازه بان در مقابل پنالتی حریفتان قرار بگیرید و همانند ضربات پنالتی در بازی فوتبال آنقدر پنالتی ها تکرار می شود تا یکی از حریفان شکست بخورد. البته انجام این بازی به صورت آفلاین نیز مقدرو است و شما می توانید با هوش مصنوعی بازی به رقابت بپردازید ولی بخش آنلاین از لذت و هیجان بیشتری برخوردار است.

معرفی و دانلود بازی ایرانی قهرمان فوتبال
قهرمان فوتبال

برای زدن ضربه ی پنالتی و همچنین کنترل دروازه بان تنها کافیست انگشت خود را به همان جهتی که می خواهید ضربه بزنید و یا دروازه بان شیرجه بزند ، بکشید. با پیروزی در هر مسابقه جایزه ای را دریافت خواهید کرد و همچین رتبه ی شما در رده بندی جهانی باالا خواهد رفت. با پیروزی در مسباقات می توانید شخصیت خود را ارتقاء دهید و همچنین می توانید آیتم هایی را برای تغییر ظاهر بازیکن خود بخرید ، بازی از لحاظ آیتم های تغییر ظاهر دارای تنوع بسیار خوبی می باشد بطوریکه شما دو بازیکن با ظاهر مشابه را در بازی مشاهده نخواهید کرد. بطور کلی بازی دارای سه حالت سوپراستار ، کلاسیک و لیگ قهرمانان است که هر کدام از این حالت ها شما را به رقابت های جذابی می کشاند.

تصاویر بازی قهرمان فوتبال:

دانلود بازی قهرمان فوتبال:

معرفی و دانلود بازی ایرانی قهرمان فوتبال

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا