معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Geostorm + دیتا

موبنا – داستان این بازی ماجراجویی در مورد یک فاجعه ی زمین شناسی می باشد که بر اثر انجام یک عملیات تخریب کننده روی ماهواره های کنترل وضعیت آب و هوا ایجاد شده است و دنیای درون بازی را تحت تاثیر قرار داده است. شما بایستی در بازی هدایت سه شخصیت مختلف را مکان های گوناگون برعهده بگیرید و از دست مخاطرات طبیعی مانند برف ، کولاک ، طوفان و … جان سالم بدر ببرید و معماهای جالب بازی را پشت سر بگذارید.

Geostorm

همانطور که در بالا اشاره کردیم در این بازی بایستی هدایت سه شخصیت را که هر کدام در گوشه ای مختلف از دنیا دچار بلایای طبیعی شده اند ، برعهده بگیرید. هر کدام از این شخصیت ها با چالش های بخصوصی دست و پنجه نرم می کنند که شما وظیفه دارید این شخصیت ها را برای نجات از این چالش ها کمک کنید و در مرحله ی دوم با بدست آوردن اطلاعاتی ضروری نسل بشر را نجات دهید ، البته برای اینکار کار ساده ای در پیش ندارید و بایستی معماهای مختلف بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

Geostorm

بازی از لحاظ محیطی دارای تنوع بسیار خوبی است و مراحل مر بوط به هر کدام از شخصیت ها در محیط های متنوع و مختلفی پیگیری می شوند. گرافیک بازی را بدون شک می توان یکی از نقاط قوت آن بشمار آورد ، سازندگان برای طراحی محیط های بازی و بطور کلی گرافیک آن وقت زیادی را صرف کرده اند و در طراحی بازی به کوچکترین جزئیات نیز توجه کرده اند.

تصاویر بازی Geostorm :

دانلود بازی Geostorm :

دانلود فایل نصبی

دانلود فایل دیتا

آموزش نصب:

فایل اجرایی APK را در دیوایس خود نصب کنید.

فایل دیتا را اکسترکت کرده و محتوای آن را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 

 منبع: اندرویدزوم
خروج از نسخه موبایل