معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Geostorm + دیتا

Geostorm از بازی های جدید و فوق العاده اندرویدی در سبک ماجراجویی است که از روی فیلمی به همین نام ساخته شده است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است بطوریکه در پلی استور نمره ی خوب ۴.۷ از ۵ را کسب کند.

موبنا – داستان این بازی ماجراجویی در مورد یک فاجعه ی زمین شناسی می باشد که بر اثر انجام یک عملیات تخریب کننده روی ماهواره های کنترل وضعیت آب و هوا ایجاد شده است و دنیای درون بازی را تحت تاثیر قرار داده است. شما بایستی در بازی هدایت سه شخصیت مختلف را مکان های گوناگون برعهده بگیرید و از دست مخاطرات طبیعی مانند برف ، کولاک ، طوفان و … جان سالم بدر ببرید و معماهای جالب بازی را پشت سر بگذارید.

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Geostorm + دیتا
Geostorm

همانطور که در بالا اشاره کردیم در این بازی بایستی هدایت سه شخصیت را که هر کدام در گوشه ای مختلف از دنیا دچار بلایای طبیعی شده اند ، برعهده بگیرید. هر کدام از این شخصیت ها با چالش های بخصوصی دست و پنجه نرم می کنند که شما وظیفه دارید این شخصیت ها را برای نجات از این چالش ها کمک کنید و در مرحله ی دوم با بدست آوردن اطلاعاتی ضروری نسل بشر را نجات دهید ، البته برای اینکار کار ساده ای در پیش ندارید و بایستی معماهای مختلف بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Geostorm + دیتا
Geostorm

بازی از لحاظ محیطی دارای تنوع بسیار خوبی است و مراحل مر بوط به هر کدام از شخصیت ها در محیط های متنوع و مختلفی پیگیری می شوند. گرافیک بازی را بدون شک می توان یکی از نقاط قوت آن بشمار آورد ، سازندگان برای طراحی محیط های بازی و بطور کلی گرافیک آن وقت زیادی را صرف کرده اند و در طراحی بازی به کوچکترین جزئیات نیز توجه کرده اند.

تصاویر بازی Geostorm :

دانلود بازی Geostorm :

دانلود فایل نصبی

دانلود فایل دیتا

آموزش نصب:

فایل اجرایی APK را در دیوایس خود نصب کنید.

فایل دیتا را اکسترکت کرده و محتوای آن را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا