معرفی و دانلود بازی فکری Shadowmatic + دیتا

بازی Shadowmatic یکی از محبوبت ترین ( بیش از ۱ میلیون بار دانلود در پلی استور) و جالبترین بازی های فکری می باشد که با دارا بودن گیم پلی منحصربفرد می تواند شما را برای مدت ها سرگرم کند.

موبنا – کلیت گیم پلی این بازی فکری براساس به وجود آوردن اشکال مختلف در سایه می باشد ، بدین صورت که از شما خواسته می شود با استفاده از اجسام مختلفی که در اختیار دارید شکلی را درست کنید.

معرفی و دانلود بازی فکری Shadowmatic + دیتا
Shadowmatic

همانطور که در بالا اشاره کردیم گیم پلی بازی بدین صورت است که بایستی با چرخش اجسامی که در اختیار دارید شکلی را که از شما خواسته می شود را بر روی دیوار مقابلتان بسازید. به طور کلی مراحل بازی در ۹ اتاق طراحی گردیده اند که هر کدام از این اتاق ها دارای تم موسیقی و طراحی پس زمینه منحصربفردی می باشند ، در واقع از این پس زمینه ها می توانید به عنوان کمک نیز استفاده کنید و راحت تر شکلی را که از شما خواسته می شوید بسازید زیرا اشکال مرتبط با پس زمینه ای که در آن قرار دارید می باشند.

معرفی و دانلود بازی فکری Shadowmatic + دیتا
Shadowmatic

برای چرخاندن اجسام در این بازی بایستی یک انگشت خود را بر روی جسم مورد نظر بکشید و بدین صورت می توانید آن را در جهت های مختلفی بچرخانید ، همچنین برای عوض کردن زاویه ی دوربین بایستی دو انگشت خود را بر روی صفحه بکشید تا بتوانید دوربین را در جهت های مختلفی بچرخانید. در پایین صفحه نواری قرار دارد که هر چقدر به شکل درخواستی از شما نزدیک شوید ، پر می شود. همچنین تایمری نیز در بازی وجود دارد که هر چقدر سریعتر بتوانید شکل مورد نظر را بسازید ، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد به همین دلیل بایستی در زمان کمتری شکل مورد نظر را درست کنید تا امتیاز بیشتری بگیرید.

تصاویر بازی Shadowmatic:

دانلود بازی Shadowmatic:

دانلود فایل دیتا

دانلود فایل دیتا با لینک مستقیم

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا