معرفی و دانلود بازی ایرانی Live TV Tycoon

Live TV Tycoon یکی از بازی های جدید ایرانی است که برای اولین بار در نمایشگاه TGC 2017 رونمایی شد و تواسن در این نمایشگاه عنوان برترین بازی خلاقانه را بدست آورد ، البته موفقیت های این بازی به همین جا ختم نمی شود و تاکنون در جشنواره های متعددی صاحب جایزه و یا نامزد دریافت آن شده است.

موبنا – سبک این بازی ایرانی در واقع مدیریتی است و شما مدیریت یک شبکه ی تلویزیونی را برعهده دارید که بایستی با ساخت برنامه های مختلف و متنوع تعداد بینندگان خود را بالا ببرید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی Live TV Tycoon
Live TV Tycoon

در ابتدای ورود به بازی لایو تی وی به شما یک آموزش اولیه داده می شود تا با کلیت بازی آشنا شوید، به طور کلی در این بازی شما با پنج بخش استودیو ، دفتر ، اتاق فرمان ، بازار و شهرت سروکار دارید ، در بخش استودیو سازندگان به شما دستور ساخت برنامه های با موضوعات مختلف از قبیل برنامه کودک ، اخبار ، برنامه آشپزی و … در اختیار شما می گذارد که با پیشرفت در بازی موضوعات بیشتری برای شما باز خواهد شد. نحوه ی ساخت برنامه ها بدین صورت است که بایستی با استفاده از پس زمینه ها ، انیمیشن ها و بازیگرهای موجود در بازی ، برنامه ی مورد نظر خود را بسازید و نمایش دهید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی Live TV Tycoon
Live TV Tycoon

پس از پخش برنامه ی شما از تلویزیون از طرف بینندگان مقداری پول ، لایک و XP دریافت خواهید کرد ، همچنین در بعضی اوقات بینندگان نظراتی را در مورد برنامه ی شما می دهند. در قسمت اتاق فرمان نیز می توانید برای خود تجهیزات جدیدی از قبیل دستگاه نورپردازی ، دوربین فیلمبرداری و … را برای استودیو خود تهیه کنید و همچنین آن ها را ارتقاء دهید. یکی دیگر از راه های دریافت پول در این بازی ، دریافت تبلیغات و پیام های بازرگانی می باشد که از این راه می توانید پول خوبی به جیب بزنید.

تصاویر بازی Live TV Tycoon :

دانلود بازی Live TV Tycoon :

معرفی و دانلود بازی ایرانی Live TV Tycoon

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا