نخستین تجربه رانندگی با مدل ۲۰۱۸ اتومبیل BMW X3 (+عکس)

برای این خودرو موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ در نظر گرفته شده است و شش سیلندر تعبیه شده داخل اتومبیل توان معادل ۳۵۵ اسب بخار را ایجاد می‌کنند.

موبنا – شرکت BMW شهر سینترا کشور پرتغال در ساحل اقیانوس اطلس را به عنوان بهترین مکان برای نخستین آزمایش اتومبیل جدید خود در نظر گرفت و تجربه اولین رانندگی با مدل ۲۰۱۸ اتومبیل X3 M40i در این منطقه انجام شد.

نخستین تجربه رانندگی با مدل ۲۰۱۸ اتومبیل BMW X3 (+عکس)

اگرچه این خودرو در خانواده اتومبیل‌های شاسی‌بلند کوچک طبقه‌بندی می‌شود، ولی مدل ۲۰۱۸ آن تجربه کاملا متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد و این بار در سومین نسل از سری اتومبیل‌های X3 می‌توانید با قابلیت‌هایی که شرکت مکمل M به آن افزوده است، یک اتومبیل متفاوت و زیبا در اختیار داشته باشید.

نخستین تجربه رانندگی با مدل ۲۰۱۸ اتومبیل BMW X3 (+عکس)

این محصول مانند دیگر اتومبیل‌های تقویت شده در شرکت M توان بالایی دارد. برای این خودرو موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ در نظر گرفته شده است و شش سیلندر تعبیه شده داخل اتومبیل توان معادل ۳۵۵ اسب بخار را ایجاد می‌کنند. موتور این اتومبیل با سرعت بین ۱۵۲۰ تا ۴۸۰۰ دور در دقیقه فعالیت می‌کند و سیتسم انتقال اتوماتیک هشت سرعته ZF هم نیرو را به چهار چرخ انتقال می‌دهد تا X3 جدید در کمتر از ۴.۶ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

نخستین تجربه رانندگی با مدل ۲۰۱۸ اتومبیل BMW X3 (+عکس)

در مقایسه با این محصول دیگر خودروهای رقیب که در همین کلاس اتومبیل‌ها طبقه‌بندی می‌شوند و در اصل شاسی‌بلند کوچک هستند با شتاب کمتری حرکت می‌کنند. به عنوان مثال اتومبیل «پورشه ماکان» در ۵.۲ ثانیه، اتومبیل «آئودی SQ5» در ۵.۱ ثانیه و «مرسدس-اِی‌ام‌جی GLC43» در ۴.۸ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ثانیه می‌رسانند.

به جز مدل مذکور برای X3 xDrive35i، مدل دیگر این خودرو با توان ۳۰۰ اسب بخار با موتور ۳.۰ لیتر مجهز به شش سیلندر با گیربوکس هشت سرعته اتوماتیک نیز ساخته شده است که مصرف سوخت در آن کمتر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا