آغاز فروش گوشی آمریکایی کاربردی با قیمت ۱۸۰ دلار (+عکس)

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و پردازند آن «مدیاتِک ۶۷۵۰» است که هشت هسته پردازشگر را شامل می‌شود.

موبنا – شرکت Blu که دفتر مرکزی آن در شهر میامی آمریکا واقع شده است به واسطه فروش گوشی‌های ارزان و کاربردی شهرت فراوان دارد و البته شاید به این دلیل که شرکت مذکور طراحی اورجینال و اختصاصی انجام نمی‌دهد قیمت دستگاه‌های آن پایین آمده است.

جدیدترین گوشی هوشمند ساخته شده در این کمپانی Blu S1 نام گرفته است که به طور قطع یکی از بهترین گزینه‌ها برای نداشتن طراحی اورجینال محسوب می‌شود و از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی «وان‌پلاس ۵»  دارد. البته خود گوشی چینی «وان‌پلاس ۵» هم در بخش طراحی بخش‌های مختلف از جمله آنتن مرکزی را از گوشی هوشمند «آیفون ۷» اپل کپی کرده است. بر این اساس می‌توان گفت گوشی هوشمند Blu S1 ترکیبی از طراحی «آیفون ۷» و «وان‌پلاس ۵» محسوب می‌شود.

آغاز فروش گوشی آمریکایی کاربردی با قیمت ۱۸۰ دلار (+عکس)

با همه این توضیحات یک دلیل اصلی وجود دارد که Blu S1 را از دیگر گوشی‌ها مجزا می‌کند و آن هم دوربین دیجیتالی اصلی دستگاه است. برخلاف گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵»، دوربین دیجیتالی این محصول آمریکایی یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را در قسمت مرکزی در پشت دستگاه شامل می‌شود. یک مشخصه دیگر که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند این است که Blu S1 بدنه فلزی ندارد.

آغاز فروش گوشی آمریکایی کاربردی با قیمت ۱۸۰ دلار (+عکس)

مدل قفل نشده این گوشی هوشمند بدون هرگونه قرارداد مخابراتی ۱۸۰ دلار قیمتگذاری شده است و البته باید توجه داشته باشید که Blu S1 امکانات پیشرفته و قابل ملاحظه‌ای را شامل نمی‌شود. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و پردازند آن «مدیاتِک ۶۷۵۰» است که هشت هسته پردازشگر را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین حسر اثر انگشت را د راختیار کاربران می‌گذارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت حافظه اشاره کرد.

آغاز فروش گوشی آمریکایی کاربردی با قیمت ۱۸۰ دلار (+عکس)

روی این گوشی هوشمند ارازان و کاربردی سیستم عامل اندروید ۷ نوقا نصب شده است و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری آن انرژی را به میزان مورد نیاز ذخیره می‌کند.

شما در هر نقطه از کره خاکی که قرار دارید هم‌اکنون می‌توانید این گوشی هوشمند را از فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کنید و گارانتی آمریکا را هم در اختیار داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا