معرفی و دانلود اپلیکیشن iBlocker بلاکر تماس و پیامک

یکی از معظلاتی که امروزه گریبانگیر اکثر دارنده های تلفن های همراه می باشد ، پیامک های تبلیغاتی و تماس های مزاحم می باشد ، در گذشته بلاک کردن پیامکهای تبلیغاتی امری غیرممکن به شمار می آمد ، اما با ظهور تلفن های هوشمند این مشکل حل شده است و به راحتی می توان با نصب یک اپلیکیشن بلاکر تماس و پیامک از شر تماس های مزاحم و پیامک های تبلیغاتی خلاص شد.

موبنا – امروز قصد داریم برای شما یک اپلیکیشن کاربردی و البته ایرانی به نام iBlocker را معرفی نماییم که با استفاده از آن قادر خواهید بود به راحتی شماره های مزاحمتان را بلاک کنید و دیگر پیامکی تبلیغاتی دریافت نکنید.

معرفی و دانلود اپلیکیشن iBlocker بلاکر تماس و پیامک
iBlocker

در ابتدای ورود به این برنامه به صفحه ی اصلی این اپلیکیشن ایرانی هدایت می شوید که امکانات اصلی برنامه نیز در آن قرار دارند. برای بالاک کردن شماره های مزاحم بایستی به قسمت لیست سیاه وارد شوید و به دو شیوه ی اضافه کردن دستی و انتخاب از مخاطبین ، شماره های مزاحم و ناشناس را بلاک کنید. امکان گذاشتن رمز بر روی تماس و پیامک ها از امکانات کلیدی این برنامه می باشد که برای بالا بردن سطح امنیت گوشی خود می توانید بر روی موارد مذکور رمز بگذارید.

معرفی و دانلود اپلیکیشن iBlocker بلاکر تماس و پیامک
iBlocker

برای اینکه بتوانید پیامک های تبلیغاتی و اضافی را بلاک کنید بایستی در ابتدا اپلیکیشن iBlocker را بعنوان پیام رسان پیش فرض اندروید تنظیم کنید گه البته برای اینکار کافی است در محیط برنامه بر روی گزینه ی پیامک ها کلیک نمایید و برنامه پیامی را مبنی بر تایید انجام این کار نشان می دهد که می توانید با تایید آن ، این اپلیکیشن را بعنوان پیام رسان پیش فرض گوشی خود انتخاب نمایید و از شر پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید.  البته در صفحه اصلی برنامه گزینه ای به نام راهنما و آموزش اپ وجود دارد که با کلیک بر روی به کانال تلگرامی برنامه هدایت خواهید شد و آموزش کاملی از امکانات مختلف این برنامه را مشاهده خواهید نمود. در قسمت تنظیمات نیز می توانید تنظیمات مختلفی را شامل تنظیمات عمومی ، تغییر ظاهر اپلیکیشن و … در برنامه اعمال نمایید.

تصاویر اپلیکیشن iBlocker :

دانلود اپلیکیشن iBlocker :

معرفی و دانلود اپلیکیشن iBlocker بلاکر تماس و پیامک

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا