اپلیکیشن Iconic ساخت آیکون و لوگوهای اختصاصی

قطعا یکی از مسائلی که اکثر کاربران اسمارت فون های اندرویدی با آن مواجه شده اند ، تکراری شدن شکل و شمایل گوشی پس از مدتی استفاده از آن است.

موبنا – برای حل این مسئله اپلیکیشن های زیادی ساخته شده اند که شما با استفاده از آن ها می توانید تم و شکل و شمایل جدیدی به گوشی خود ببخشید ، اما شاید در این میان کاربرانی نیز باشند که هوس کرده اند آیکون هایی اختصاصی برای خود بسازند. امروز ما قصد داریم یک اپلیکیشن ساخت آیکون و لوگو به شما معرفی نماییم که با استفاده از آن به راحتی قادر خواهید بود برای خود لوگو و آیکون های مورد نظرتان را در شکل و اندازه های مختلف بسازید.

اپلیکیشن Iconic ساخت آیکون و لوگوهای اختصاصی
Iconic

این اپلیکیشن کاربردی و محبوب Iconic نام دارد و از برنامه های برتر برای ساخت آیکون و لوگو در پلی استور به شمار می رود ، در این اپلیکیشن بیش از ۵ هزار آیکون آماده وجو دارد که شما می توانید برحسب سلیقه ی خود آن ها را طراحی و رنگ بندی کنید. البته با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر به ساخت لوگو نیز می باشید ولی کار اصلی این برنامه ساخت پکیج های آیکون می باشد. به طور کلی آیکن های موجود در این برنامه در شش دسته بندی Material Design ، Entypo ، Awesome ، Themify ، Linea و Open Iconic قرار می گیرند که هر کدام سبک طراحی منحصر بفردی را برای شما ارائه می کنند.

اپلیکیشن Iconic ساخت آیکون و لوگوهای اختصاصی
Iconic

برای طراحی یک آیکون با استفاده از این برنامه ، در ابتدا بایستی طرح خام و اولیه ی خود را انتخاب نمایید و سپس  با استفاده از تنظیمات مختلفی از قبیل سایز ، فونت ، درجه چرخش ، رنگ و … آیکون مورد نظر خود را بسازید. جالب است بدانید با استفاده از این برنامه می توانید برای لانچرهای مختلفی مانند گو لانچر ، نووا ، سولو ، اکشن و اپکس پکیج های آیکون بسازید.

تصاویر اپلیکیشن Iconic :

دانلود اپلیکیشن Iconic :

 

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا