معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی اخبارگو

درگذشته برای اطلاع از اخبار روز و حوادث ، مردم به روزنامه ها مراجعه می کردند و یا در ساعات مختلف اخبار را از رادیو و تلویزیون پیگیری می کردند ، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور تلفن های هوشمند دسترسی و اطلاعا به اخبار روز راحت تر و سریعتر شده است و همانطور که شاهد آن هستیم اکثر مردم برای اطاع از اخبار به سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف مراجعه می کنند.

موبنا – امروز قصد داریم یک اپلیکیشن ایرانی کاربردی به نام اخبارگو را برای شما معرفی نماییم که جدیدترین اخبار را از سایت های و شبکه های اجتماعی مختلف جمع آوری می نماید و در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی اخبارگو
اخبارگو

با ورود به برنامه در صفحه اصلی سرخط خبرها را مشاهده خواهید نمود که گزیده ای از مهمترین اخبار روز ایران و جهان می باشند. با کلیک  بر روی گزینه ی دسته بندی می توانید دسته ی اخباری را که می خواهید از آن ها مطلع شوید را انتخاب نمایید و اخبارهای مرتبط با آن را مشاهده نمایید.سینما و تئاتر ، شخصیت ها ، مجلس ، تلویزیون و رادیو و … از جمله دسته های اخبار موجود در اپلیکیشن اخبارگو هستند.

معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی اخبارگو
اخبارگو

با لمس گزینه ی کاوش به صفحه ای هدایت خواهید شد که قسمت های مختلفی از قبیل توئیتر ، اینستاگرام ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و … دارد که با لمس هر کدام از این قسمت می توانید به اخبار مرتبط با هر کدام از آن ها دسترسی پیدا کنید ، همچنین با کلیک بر روی قسمت های توئیتر و اینستاگرام می توانید به توئیت ها و پست های شخصیت های معروف و رسانه های داخلی ایران دسترسی پیدا کنید. در بخش اخبار من می توانید موضوعاتی را که علاقمند به پیگیری اخبار آن ها هستید را مشخص نمایید و اخبار مرتبط با آن ها را پیگیری کنید.

تصاویر اپلیکیشن اخبارگو:

دانلود اپلیکیشن اخبارگو:

معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی اخبارگو

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا