معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی تکیه

با ورود به ایام محرم و روزهای عزادارای اباعبدالله الحسین (ع) قصد داریم اپلیکیشنی مناسب با حال و هوای این روزها را برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید به بانک جامعی از محتویات مختلف مرتبط با این ایام دسترسی پیدا کنید و دیگر نیازی نیست که وقت زیادی را صرف گشت و گذار در این اینترنت بکنید و برای پیدا کردن مداحی ، مرثیه ، سخنرانی و … به زحمت بیفتید.

موبنا – این اپلیکیشن ایرانی که توسط موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان تولید شده است ، تکیه نام دارد و سعی در ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی دارد.

معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی تکیه
اپلیکیشن تکیه

اپلیکیشن تکیه دارای بخش های اصلی شامل سخنرانی ، کتاب حسینی ، مداحی ، تصویر نوشته ، کلیپ های حسینی ، زنگ موبایل ، پرسش و پاسخ ، ادعیه و یاران حسینی می باشد که هر کدام از این بخش ها دارای قسمت مجزایی هستند که مرتبط با محتوای مربوطه می باشند. در قسمت مداحی که شاید می توان آن را محبوب ترین قسمت برنامه به شمار آورد ، می توانید به مجموعه ای از مدیحه سرایی های تصویری و صوتی از مداحان مختلف اهل بیت (ع) دست پیدا کنید و آن ها را دانلود نمایید.

معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی تکیه
اپلیکیشن تکیه

در بخش سخنرانی می توانید به بیش از هزار سخنرانی مرتبط با عاشورا و امام حسین (ع) دست پیدا کنید ، همچنین قابلیت نمایش سخنرانی ها براساس سخنرانان مختلف نیز در این قسمت همانند بخش مداحی فراهم شده است. در قسمت تصویر نوشته می توانید به عکس های مختلف مذهبی دسترسی پیدا کنید و تصاویر مورد نظر خود را دانلود کرده و به عنوان تصویر پس زمینه گوشی خود و … استفاده نمایید. بلااستثناء می توان این برنامه را جامع ترین اپلیکیشن اندرویدی مرتبط با ایام محرم به شمار آورد که به کاربران این امکان را می دهد به بانک جامعی از محتواهای مختلف در فراخور این ایام دسترسی پیدا کنند.

تصاویر اپلیکیشن تکیه:

دانلود اپلیکیشن تکیه:معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی تکیه

 

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا