ایسوس مادربوردهای سری Z370 را رسماً در ایران معرفی کرد

در چهارشنبه شب گذشته، طی یک نشست خبری و با حضور فروشندگان برتر و اصحاب رسانه، دفتر ایسوس در ایران رسماً آخرین سری مادربوردهای خود با چیپست Z370 را در ایران معرفی کرد.

موبنا – به گزارش موبنا، در ابتدای این مراسم، علی فلاح منش، مدیر فروش مادربورد های ایسوس، پس از خوش آمد گویی به حاضرین، از موجود بودن مادربوردهای سری Z370 ایسوس در بازار خبر داد و به طور رسمی از جشنواره فروش مادربوردهای سری Z370 پرده برداشت، وی در ادامه اذعان داشت که با خرید هر مادربورد از این سری به همراه کارت گرافیک های سری NVidia از مدل ۱۰۵۰TI به بالای ایسوس یک عدد SSD با حجم ۱۲۸ گیگابایت از ایسوس به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

ایسوس مادربوردهای سری Z370 را رسماً در ایران معرفی کرد
پس از ایشان، سعید مسلمی، مدیر فنی روابط عمومی بخش قطعات دفتر ایسوس، اقدام به معرفی نقشه راه و مدل های این سری پرداخت:
“ایسوس اینبار با دهمین سری مادربوردهای سری Maximus شگفتی آفرین شد. مادربوردROG MAXIMUS X APEX در روز نخست معرفی ۱۱ عنوان نخست را در اورکلاکینگ حرفه ای به خود اختصاص داده است… وی با معرفی رده بندی ها و مدلهای مختلف مادربوردهای مخصوص بازی ایسوس ادامه داد:

ایسوس مادربوردهای سری Z370 را رسماً در ایران معرفی کرد
“سری ROG همواره جزء پرچمداران ایسوس بوده اند، رده بالاترین قطعات، ویژگی های منحصر به فرد مخصوص بازی، کارایی و عملکرد چشمگیر، جزء DNA سری ROG ایسوس هستند. در این سری ایسوس مادربوردهای ROG MAXIMUS X Formula, ROG MAXIMUS X Apex، ROG MAXIMUS X Hero ، ROG MAXIMUS X Code و ROG MAXIMUS X Hero Wifi AC را در حال حاضر معرفی کرده است که به زودی مدلهایی مانند Extreme نیز ممکن است به این خانواده اضافه شود…
در سری ROG STRIX نیز ایسوس تنوع کامل را حفظ کرده و در بخش اول معرفی مادربوردهای خود در این سری مدل های: ROG STRIX Z370-E GAMING ، ROG STRIX Z370-F GAMING ، ROG STRIX Z370-G GAMING ، ROG STRIX Z370-G GAMING Wi-Fi AC، ROG STRIX Z370-H GAMING و ROG STRIX Z370-I GAMING تولید و عرضه کرده است.

 

در مدل ROG MAXIMUS X Formula علاوه بر امکانات نسل قبلی مانند خنک کننده آبی و واتربلاک مخصوص بهینه شده، هم اکنون دارای یک LiveDash OLED مخصوص می باشد که شما می توانید بسته به سلیقه خود آن را شخصی سازی کنید. در حقیقت این قسمت از مادربورد مانند یک امضا برای گیمر است…
سپس مسلمی به توضیحاتی در مورد سری جدید مادربوردهای ایسوس یعنی گروه TUF GAMING پرداخت:
“همانطور که می دانید نسل قبلی مادربوردهای سری TUF ایسوس که محصولاتی برای دوام و طول عمر بالا بودند، عملکردی بینظیر از لحاظ کارایی در بین رده بالاهای شرکت های رقیب از خود نشان دادند. از آنجایی که گیمرها به مادربوردهای خود به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت می نگرند، ایسوس این بار مادربوردهایی با قطعات و استاندارد سری TUF و با ویژگی های گیمینگ تولید کرده است. این سری از مادربوردها برای بودجه های های محدود تولید شده است که در چیپ ست Z370 ارزان ترین مادربوردهای گیمینگ در این سری یافت می شود…”

ایسوس مادربوردهای سری Z370 را رسماً در ایران معرفی کرد

در آخر نیز مادربورهای سری Prime معرفی شدند:
“Prime جزء نخستین مادربوردهای ایسوس بودند که در سال ۱۹۸۹ توسط این شرکت تولید و عرضه شده بودند. این مدل آغازگر سلطه ایسوس در دنیای مادربورد در جهان بود. حال در چند نسل اخیر ایسوس به منظور یادآوری گذشته درخشان خود، رده مخصوص مصارف خانگی و تجاری را با این نام معرفی کرده است که در این نسل اکنون دو مدل Prime Z370-A و Prime Z370-P در حال حاضر معرفی شده است…”

ایسوس مادربوردهای سری Z370 را رسماً در ایران معرفی کرد

ایسوس با طیف وسیعی از مادربوردهای سری Z370 برای هر سلیقه ای مادربوردهایی مخصوص را ارائه کرده است. هم اکنون تمامی مدل های سری Z370 معرفی شده توسط ایسوس در بازار در دسترس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا