تصویر ویدیویی لو رفته از مدیرعامل اپل با گوشی «آیفون اکس» (+عکس)

این ویدیو مربوط به جلسه پرسش و پاسخ هفته گذشته می‌شود که «تیم کوک» در دانشگاه آکسفورد حضور یافته بود.

موبنا – حتما شما هم در هفته‌های اخیر شنیده‌اید که پرچمدار جدید اپل یعنی «آیفون اکس» احتمالا با اندکی تاخیر وارد بازا رشود و برای سال جاری میلادی میزان تولید آن هم کاهش یافته است. ولی این مسایل باعث نمی‌شود تا «تیم کوک» مدیرعامل اپل هم منتظر عرضه جهانی «آیفون اکس» بماند و او از هم‌اکنون گوشی هوشمند شخصی خود را به این دستگاه تغییر داده است.
تصویر ویدیویی لو رفته از مدیرعامل اپل با گوشی «آیفون اکس» (+عکس)
نخستین بار در آگوست گذشته تصویری منتشر شد که «تیم کوک» مدیرعامل اپل را در حالی که یک دستگاه «آیفون اکس» در جیبش بود نشان می‌داد. البته با چنین عکسی حدس زدن مشخصات «آیفون اکس» غیرممکن بود. ولی امروز یک تصویر ویدیویی به اشتراک گذاشته شده است که به طور واضح و شفاف نشان می‌دهد آقای مدیرعامل همراه با یک دستگاه «آیفون اکس» در جیب خود مشغول راه رفتن است.
تصویر ویدیویی لو رفته از مدیرعامل اپل با گوشی «آیفون اکس» (+عکس)
این ویدیو مربوط به جلسه پرسش و پاسخ هفته گذشته می‌شود که «تیم کوک» در دانشگاه آکسفورد حضور یافته بود. در این ویدیو آقای کوک روی یک صندلی نشسته است و «آیفون اکس» هم در جیب او قرار دارد تا اینکه به با گذشت زمان این گوشی روی صندلی میافتد. او یک نگاه کوتاه به گوشی خود می‌اندازد و به سرعت نمایشگر را برعکس روی سطح زمین می‌گذارد. با همه این توضیحات کارشناسان می‌گویند گوشی مذکور «آیفون اکس» است، زیرا در قسمت پشت بدنه آن دو لنز مجزای دوربین به صورت عمودی دیده می‌شود.
در حالی که مدیرعامل اپل «آیفون اکس» خود را چند هفته پیش از عرضه عمومی آن در دست گرفته است، مابقی کاربران می‌بایست تا تاریخ ۲۷ اکتبر منتظر بمانند تا این محصول را پیش‌خرید کنند. پیش‌بینی شده است عرضه جهانی این گوشی هوشمند از تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۷ آغاز شود. در حالی که مدیرعامل اپل برای در اختیار گرفتن گوشی مذکور هزینه‌ای پرداخت نکرده است، شما اگر قصد خرید «آیفون اکس» را دارید می‌بایست برای خرید مدل ۶۴ گیگابایتی آن ۹۹۹ دلار و برای خرید مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۱۴۹ دلار بپردازید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا