خرید «آیفون اکس» با اقساط روزانه ۳.۱۴ دلار

اگر قرار باشد هزینه گوشی هوشمند «آیفون اکس» اپل را ظرف یک سال پرداخت کنید دوره زمانی ۳۶۵ روزه را در اختیار خواهید داشت. اگر قیمت ۱۰۰۰ دلار به ۳۶۵ روز سال تقسیم شود، برای خرید «آیفون اکس» اپل هر روز می‌بایست ۳.۱۴ دلار بپردازید.

موبنا – حتما تاکنون شنیده‌اید که ارزان‌ترین مدل گوشی هوشمند «آیفون اکس» اپل با قیمت ۱۰۰۰ دلار وارد بازار می‌شود و از این نظر گران‌ترین گوشی ساخته شده در تاریخ فعالیت‌های اپل است. ولی آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر این گوشی هوشمند را اقساط می‌خریدید و قرار بود هزینه هر قسط به صورت روزانه پرداخت شود چطور باید بازپرداخت آن را انجام می‌دادید؟

اگر قرار باشد هزینه گوشی هوشمند «آیفون اکس» اپل را ظرف یک سال پرداخت کنید دوره زمانی ۳۶۵ روزه را در اختیار خواهید داشت. اگر قیمت ۱۰۰۰ دلار به ۳۶۵ روز سال تقسیم شود، برای خرید «آیفون اکس» اپل هر روز می‌بایست ۳.۱۴ دلار بپردازید و به عبارت دقیق‌تر هر بار که گوشی هوشمند خود را در طول روز روشن می‌کنید باید ۴ سنت هزینه بدهید، یا اینکه به ازای هر یک بار که نمایشگر گوشی را لمس می‌کنید هزینه آن برای شما یک‌دهم سنت خواهد بود.

خرید «آیفون اکس» با اقساط روزانه ۳.۱۴ دلار

البته باید توجه داشت هر کاربری که یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون خریداری می‌کند به مدت دو سال آن را نگه می‌دارد و بنابراین اگر بخواهیم به قضیه به این صورت نگاه کنیم متوجه خواهیم شد در این دور زمانی هزینه هر قسط «آیفون اکس» به صورت روزانه ۱.۵۷ دلار است.

اگر شما هم جزء‌آن دسته از کاربرانی هستید که تصمیم دارید گوشی هوشمند «آیفون اکس» را خریداری کنید باید بدانید این محصول کمتر از یک ماه دیگر در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۷ با قیمت ۱۰۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی یا ۱۱۵۰ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا