دوربین ۲۴ پیکسلی «گلکسی اس۹» سامسونگ معرفی شد

حسگر اصلی که سامسونگ برای پرچمدار بعدی گوشی‌های خود معرفی کرده است زمانی که وارد بازار شود از سریع‌ترین حسگرهای دوربین در سراسر جهان خواهد بود.

موبنا – حسگر دوربین دیحیتالی در پرچمدار بعدی گوشی‌های هوشمند سامسونگ باریک‌تر از مدل کنونی خواهد بود و به احتمال قوی با کیفیت بالاتر ۲۴ پیکسلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت سامسونگ امروز یک کنفراس مطبوعاتی برگزار کرد تا بر اساس آن محصول جدی خود را مبتنی بر فناوری ISOCELL معرفی کند.

این فناوری Dual Pixel ISOCELL Fast 2L9 نام دارد که مدل معمول آن مشابه حسگری که در دو گوشی «گلکسی اس۸» و «گلکسی نوت ۸» به کار رفته است حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دارد و البته اندازه آن به جای ۱.۴ میکرومتر در مدل کنونی به ۱.۲۸ میکرومتر کاهش یافته است.

دوربین ۲۴ پیکسلی «گلکسی اس۹» سامسونگ معرفی شد

این مسئله نشان می‌دهد که در نسل بعدی پرچمداران گوشی‌های سامسونگ حسگر دوربین دیجیتالی ضخامت کمتری دارد و فضای بیشتیر برای دیگر حسگرها از جمله حسگر دوم دوربین ارایه می‌شود. البته نکته مهم اینجاست که حسگر ۱۲ مگاپیکسلی جدید سامسونگ برای دوربین‌های پرسرعت در سری پیشرفته گوشی های گلکسی ساخته نشده است و سامسونگ برای این دسته از محصولات خود فناوری دیگری را توسعه داده است.

حسگر اصلی که سامسونگ برای پرچمدار بعدی گوشی‌های خود معرفی کرده است ISOCELL Slim 2X7 نام دارد و زمانی که وارد بازار شود از سریع‌ترین حسگرهای دوربین در سراسر جهان خواهد بود. این حسگر ۲۴ مگاپیکسلی نخستین حسگر دوربین دیجیتالی در صنعت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که اندازه آن کوچکتر از ۱.۰ میکرومتر است.

سامسونگ این محصول را با اندازه ۰.۹ میکرومتر معرفی کرده است و بنابراین از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد «گلکسی اس۹» با ضخامت بسیار باریک‌تر از مدل کنونی به دست کاربران می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا