حضور قدرتمند شرکت داده ورزی سداد در هشتمین نمایشگاه کار

هشتمین نمایشگاه کار با حضور بیش از ۳۰ شرکت در حوزه های مختلف کسب و کار از تاریخ ۱۶ مهرماه به مدت سه روز در سالن شهید جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا، این نمایشگاه که در سال ۱۳۹۰ اولین دوره ی خود را آغاز کرد، امسال در حالی برپا شد که با حضور پرشور و بی سابقه ی دانشجویان دانشگاه های مختلف کشور نسبت به سال های گذشته روبرو شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه شناخت و ایجاد ارتباط رشته های تحصیلی موجود در دانشگاهها و فارغ التحصیلان با فضای کسب و کار است که با برگزاری کارگاه های مرتبط با حوزه اشتغال در طول ۳ روز برپایی نمایشگاه، نیازهای اطلاعاتی دانشجویان، را تا حد امکان برطرف می کند.
امروزه با استفاده از آموزه های جهانی به وضوح ضرورت دارد که اقتصاد و بازار کار کشور توجه ویژه ای به سرمایه های انسانی داشته باشد تا زمینه برای خلاقیت و تولید محصول یا ارایه خدمتی جدید به مردم بیش از پیش فراهم شود. این نمایشگاه در واقع پل ارتباطی هموار و مناسبی است بین دانشجویان و نیازهای بازار کار. علاوه بر هلدینگ داده ورزی سداد از جمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه می توان از شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت ارتباطات سیار ایران ، ایرانسل، شرکت حمل و نقل بین المللی تیپاکس ، ایرتویا و گروه صنعتی بارز و شرکت های مطرح دیگر نام برد.
در راستای شناسایی و جذب سرمایه های ارزشمند انسانی و استفاده از متخصصین و افراد جوان و با انگیزه، هلدینگ داده ورزی سداد که بازوی فناوری اطلاعات بانک ملی ایران است با حضوری قدرتمند و معرفی توانمندی های تخصصی هلدینگ سداد در زمینه های بانکی و فناوری اطلاعات توسط همکاران متخصص حوزه عملیات در نمایشگاه با ۱۷ فرصت شغلی، توانست بیش از ۱۸۰۰ رزومه کاری از دانشجویان دانشگاه های مختلف کشور را به منظور بررسی و ارزیابی و گزینش فرصت های شغلی واحدهای مختلف جمع آوری کند. حضور دکتر خالقی در غرفه شکیل و پر ازدحام داده ورزی سداد که مورد استقبال دانشجویان، بازدیدکنندگان و حاضرین شد موجب ارائه و تبادل نظر صمیمانه در زمینه پروژه های مختلف بانکی و فناوری اطلاعات میان فارغ التحصیلان و مدیر عامل سداد گردید، از نقاط قوت حضور در نمایشگاه به شمار می آید.
شایان توجه است که در این نمایشگاه در کنار شرکت داده ورزی سداد، شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس) با حضور دو کارشناس حضوری پر رنگ داشت و نسبت به جلب و دریافت ایده های برتر و نو دانشجویی مشارکتی جدی از خود در این سه روز در غرفه نشان داد.
این نمایشگاه در روز ۱۸ مهرماه با اهدای لوح تقدیر به مدیر عامل هلدینگ سداد توسط دکتر محمد شریف خانی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و دبیر نمایشگاه به کار خود پایان داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا