رکورد استفاده از تماس صوتی همراه اول شکسته شد

مدیرعامل همراه اول از رشد میزان استفاده تماس صوتی‌(VOICE) این اپراتور خبر می‌دهد و اعلام می‌کند که میزان استفاده از سرویس VOICE همراه اول در ابتدای مهر ماه رکورد ۲۳ ساله این شرکت را شکسته است.

موبنا – صدوقی در گفت و گو با پیوست می‌گوید:‌« در ابتدای مهر ماه سال جاری میزان ترافیک ایرلاین ما ۱۷.۴ میلیون بود یعنی ۱ میلیارد و ۴۴ میلیون دقیقه مکالمه که حتی اجرای طرح‌های نامحدود هم به ما در رسیدن به این میزان مکالمه کمک نکرد.
براساس اظهارات وی در دو ماه گذشته میزان ترافیک در سرویس VOICE این اپراتور ۲ میلیون ایرلاین رشد داشته است.
صدوقی دلیل میزان رشد استفاده از تماس صوتی در این اپراتور را به ساختار مشترکان خود، اعتمادسازی در بین آن‌ها، نوسازی و رشد کیفیت در شبکه همراه اول ارتباط می‌دهد .
مدیرعامل اپراتور اول همچنین اعلام می‌کند که مصرف دیتا نیز در این اپراتور رشد ۲۰۰برابری داشته است. او در این خصوص می‌گوید:« ترافیک دیتای نسل چهارم تا سال گذشته ۵ ترا در روز بود که حالا این میزان از هزار ترا عبور کرده است یعنی ۲۰ هزار درصد رشد در یک سال.
صدوقی همچنین در خصوص آمادگی شبکه این اپراتور برای اجرای طرح رجیسترینگ می‌گوید:« به تمام بخش‌ها و معاونان مربوطه اعلام کرده‌ام که همکاری لازم برای اجرای این طرح را داشته باشند. ما نیز با حساسیت خاص دنبال اجرای ریجسترینگ در کشور هستیم . اگر مانند دوره اول این طرح با مشکلی برخورد نکند امیدواریم شاهد کاهش کالای قاچاق و افزایش خدمات پشتیبانی به مشترکان باشیم.»

 منبع: ماهنامه پیوست 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا