معرفی محصولات و خدمات پاییزه همراه اول

بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در هر دو حوزه مکالمه و اینترنت همراه (۴.۵G/4G/3G)، محصولات، خدمات و طرح های تشویقی پاییزه خود را برای مشترکین دائمی و اعتباری معرفی کرد.

اینترنت همراهی

در طرح اینترنت همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی (متناسب با الگوی مصرف وی) از نوع آلفا+ با سرعت بدون مرز، با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری #۲۱*۱۰۰۰* بسته اینترنت همراهی خود را رویت کرده و پس از تایید، آن را فعال کنند.

این طرح مختص کلیه مشترکین نرمال دایمی و اعتباری است.

بسته های اینترنت همراهی از نوع آلفا+ هستند.

بسته‌ی رزرو بسته‌های اینترنت همراهی، بسته‌ی آلفا+ ۳۰ روزه با حجم ۲گیگ+۲ گیگ هدیه‌ شبانه+ ۲گیگ وای‌فای اول به قیمت ۱۲۰۰۰ تومان است. مگر آنکه مشترک اقدام به رزرو و یا خرید بسته دیگر و یا لغو تمدید خودکار کرده باشد.

پس از اتمام حجمی یا زمانی بسته، محدودیتی در تعداد دفعات خرید مجدد بسته همراهی در همان ماه وجود ندارد. حتی مشترک می‌تواند پیش از اتمام بسته اینترنت همراهی در حال مصرف، بسته هدف موجود در #۱۰۰۰* را رزرو کند.

بسته‌های اینترنت همراهی هم شامل مشترکین فعلی است و هم مشترکین جدید و مشترکینی را که به شبکه همراه اول ترابرد می‌کنند، شامل میشود.

بسته پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آنها به صورت ماهانه به روز میشود.

تعرفه عادی: در صورتی که بسته به اتمام برسد و تمدید خودکار زمانی یا حجمی انجام نشود، مصارف آتی اینترنت مشترک طبق جدول زیر محاسبه خواهد شد:

معرفی محصولات و خدمات پاییزه همراه اول
*
برای مشاهده لیست صفحات منتخب به https://www.mci.ir/internet-tariff-reduction مراجعه کنید.

تعویض سیمکارت به یوسیم

از اول مرداد تا پایان مهر ماه ۱۳۹۶، با تعویض سیمکارت خود به یوسیم، ۱۵ تا ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنید.

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که تاکنون اقدام به تعویض یوسیم نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات مشتریان یا فروشگاههای زنجیره ای همراه اول نسبت به تعویض سیم‌کارت خود اقدام کرده و ضمن بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت ۴.۵G/4G، مشترکین اعتباری ۱۵ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه و مشترکین دایمی ۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه مشترکین دارای تلفن هوشمند

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G و یا ۴.۵G هستند، چنانچه کدپستی محل سکونت خود را به صورت پیامکی به سرشماره ۸۹۶۲ ارسال کنند، همراه اول یوسیم هدیه را به‌صورت رایگان از طریق پست به آدرس محل کد پستی پیامک شده ارسال خواهد کرد.

نکات زیر در این خصوص حایز اهمیت هستند:

پیش از ارسال پیامک، از صحت کدپستی ارسال شده اطمینان حاصل شود.

یوسیم فقط برای مشترکینی که گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G و یا ۴.۵G دارند و سیم‌کارت همراه اول حداقل یک هفته گذشته در آن گوشی بوده است ارسال خواهد شد.

هزینه فعالسازی یوسیم برای این گروه از مشترکین رایگان است.

پس از دریافت پستی یوسیم، مشترکین باید اقدام به فعالسازی یوسیم از روش زیر کنند:

  1. کد زیر را با سیم‌کارت فعال فعلی خود شماره‌گیری کنند:

# شماره سریال ۱۹ رقمی پشت یوسیم*۴۵*۱۰*

  1. وارد کردن ۱ PIN یوسیم

در صورتیکه شماره سریال یوسیم و  ۱ PIN  متناظر با آن به‌درستی وارد شده باشند، سیم‌کارت فعلی پس از یک ساعت غیر‌فعال شده و یوسیم جدید فعال خواهد شد.

  1. تعویض سیم‌کارت با یوسیم

بسته اینترنت آلفا+ ، ۳۰ روزه، ۱۵گیگابایت برای مشترکین اعتباری و ۲۰ گیگابایت برای مشترکین دائمی به صورت رایگان فعال خواهد شد.

جهت استفاده از شبکه ۴G به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود مراجعه کرده و پس از حصول اطمینان از تنظیمات اینترنت، سرویس LTE (4G) را نیز فعال کنید.

ترافیک رایگان ۳ تا ۹ صبح

پاییز امسال، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری که دارای هر یک از بسته‌های دیتای آلفا+ (شامل بسته‌های ۱روزه، ۷روزه، ۳۰ روزه، ۹۰ روزه، ۱۸۰ روزه و ۳۶۵ روزه، بسته‌های شبانه، بسته‌های ترکیبی، اینترنت همراهی و کارت هدیه اینترنت) هستند، می‌توانند از ساعت ۳ الی ۹ صبح از ترافیک رایگان بهره‌مند شوند.

این طرح شامل مشترکینی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده میکنند، نمیشود.

مشترک از هر یک از درگاه‌های فعالسازی مانند #۱*، #۱۰*، #۱۰۰*،#۱۰۰۰*، پیامک ۸۰۸۰، پیامک ۱۰، وبسایت و اپلیکیشن «همراه‌ من» و IVR اقدام به خرید بسته کند مشمول این طرح می‌شود.

حذف بستههای آلفا

در راستای افزایش رضایت مشترکین، همراه اول اقدام به جایگزینی بسته‌های آلفا (با سرعت محدود) با بسته‌های آلفا+ جدید (با سرعت بدون مرز) و با قیمت باور نکردنی کرده است.  لیست بسته‌های جایگزین به شرح زیر است:

معرفی محصولات و خدمات پاییزه همراه اول

 

سرویسهای نوین مکالمه

VoLTE:

فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (Voice over LTE) یا همان VoLTE یک فناوری جدید است که برای پشتیبانی از مکالمه صوتی در شبکه ۴G یا LTE ضروری است و بدون استفاده از این فناوری نمی‌توان در شبکه‌ نسل چهارم تماس برقرار کرد. این نوع تماس تجربه مکالمه صوتی با کیفیت بسیار بالاتری (HD) را برای مشترک به ارمغان می‌آورد و امکان استفاده همزمان از صوت و دیتا را فراهم می‌کند.

شرایط استفاده از سرویس VoLTE:

۱- استفاده از تلفن همراه با قابلیت پشتیبانی از VoLTE همراه اول (لیست تلفن‌های همراه در www.mci.ir/Volte و بروز‌رسانی سیستم‌عامل گوشی که از طریق شرکت سازنده ارسال خواهد شد.)

۲- اتصال به شبکه نسل چهارم (تعویض سیمکارت به USIM و قرار گرفتن در مناطق تحت پوشش شبکه ۴G)

۳- فعالسازی سرویس با #۲۴۵۱*۱۰*

 

نکات قابل توجه:

پس از برقراری تمام شرایط نماد VoLTE در بالای تلفن‌همراه شما نمایش داده می‌شود و تمام تماس‌ها از طریق شبکه نسل ۴ انجام خواهد‌ شد.

نحوه برقراری تماس از طریق VoLTE هیچ تفاوتی با تماس عادی ندارد.

تماس VoLTE از دیتای تلفن همراه ( بسته یا مصرف آزاد) استفاده نمی‌کند.

هزینه تماس با سرویس VoLTE مشابه هزینه تماس عادی است. به‌عبارت دیگر تماس VoLTE صرفاً از لحاظ کیفیت با یک تماس عادی متفاوت است.

جهت برقراری تماس با کیفیت HD لازم است هر دو طرف تماس دارای سرویس VoLTE (هر اپراتور) باشند.

تماس وایفای همراه اول

تماس وای‌فای (WiFi Calling) یک خدمت نوآورانه و بسیار جدید، نه تنها در کشور بلکه در کل صنعت مخابرات است که همراه اول اولین اپراتور ارائه‌دهنده این سرویس در کشور است. با استفاده از این سرویس مشترکین همراه اول دیگر نیازی به پوشش شبکه تلفن همراه برای برقراری تماس نداشته و تنها با اتصال به شبکه وای‌فای می‌توانند مکالمه کنند و برای این کار نیازی به استفاده از هیچ اپلیکیشن و برنامه دیگری نخواهند داشت. مشترکین با استفاده از شماره‌گیر تلفن خود و مانند تماس عادی تماس برقرار می‌کنند. این تماس از نظر چگونگی برقراری به مانند یک تماس عادی است؛ در حالی که می‌تواند کیفیت بسیار بالاتری داشته باشد.

 

مزایای تماس وایفای

حذف هزینه رومینگ و برقراری تماس با تعرفه معادل تماس داخل کشور در خارج از کشور.

برقراری تماس تلفنی با کیفیت در نقاطی که پوشش ناپایدار شبکه تلفن همراه وجود دارد مانند مکانهای دورافتاده و یا داخل برخی ساختمان‌ها

در حالی که راهکارهای دیگر تماس اینترنتی نیاز به وارد شدن به یک اپلیکیشن خاص جهت برقراری یا دریافت تماس دارند، با استفاده از این سرویس، شماره‌گیر تلفن‌همراه قابلیت برقراری تماس اینترنتی را پیدا خواهد کرد. به عبارت دیگر چگونگی برقراری تماس وای‌فای با تماس عادی هیچ تفاوتی ندارد.

تماس وای‌فای یک تماس عادی است؛ لذا امکان برقراری تماس با تمام شماره‌های تلفن (بدون در نظر گرفتن اینکه مخاطب تماس دارای سرویس مشابه است) امکان‌پذیر است.

 

شرایط فعالسازی سرویس تماس وایفای

مشترکین همراه اول می‌توانند به دو صورت این سرویس را فعال کنند:

  1. نصب بروزرسانی سیستم عامل گوشی تلفن‌همراه (برای تلفن‌های پشتیبانی‌کننده تماس وای‌فای همراه اول)

برای برخی از مدل‌های تلفن‌همراه بروزرسانی با نام «VoWiFi» از طرف شرکت سازنده تلفن همراه ارسال خواهد شد و با انجام بروزرسانی و نصب آن، تلفن‌همراه امکان برقراری تماس وای‌فای را ارائه خواهد داد. پس از آن با شماره‌گیری کد #۲۴۵۱*۱۰* و فعالسازی سرویس VoLTE، سرویس تماس وای‌فای نیز فعال شده و با اتصال به هر شبکه وای‌فای تماس‌ها بر بستر وای‌فای صورت خواهد گرفت.

  1. دریافت تنظیمات «تماس وای فای همراه اول» از مراجع ارائه دهنده اپلیکیشن و نصب آن

پس از انجام تنظیمات لازم، هرجای جهان که وای‌فای با کیفیت مناسب وجود دارد می‌توان تماس برقرار کرد.

سرویسهای مبتنی بر محتوا

بازینما +

بازی‌نما+ ، اپلیکیشن تخصصی بازی‌های موبایلی به همراه کلوپی از جوایز ارزنده برای «گیمرها» است که با هدف ارائه جدید‌ترین بازی‌های ایرانی و خارجی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. جدیدترین اخبار بازی‌های موبایلی، مسابقات و کمپین‌های متنوع و جذاب، بخشی از امکاناتی است که در اختیار کاربران بازی نما قرار می‌گیرد. برای عضویت و دانلود عدد ۱ را به ۳۰۷۶ ارسال کنید.

مسابقه آنلاین کیو

کیو یک مسابقه آنلاین دونفره با محوریت آموزش بر بستر سرگرمی است. این مسابقه به‌عنوان یک اپلیکیشن موبایلی روی پلتفرم‌های هوشمند کاربران نصب شده و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا اطلاعات فردی خود را در زمینه‌ها و موضوعات مختلف با رقیب یا دوستان خود به چالش بکشند و سطح معلومات خود را محک بزنند.

در این اپلیکیشن هر دو هفته یک دستگاه آیفون ۷  وشانس برنده شدن جایزه بزرگ ۳ میلیارد ریالی را خواهید داشت.

برای عضویت و دانلود عدد ۱ را به ۳۰۷۰۶ ارسال کنید. لینک دانلود مسابقه: Appq.ir/dlp

چنگال

اپلیکیشن ایرانی «چنگال» شامل بیش از ۷۰۰۰ دستور پخت غذا همراه با فیلم‌های آموزشی کاملاً فارسی و لیست انواع غذاها در طبقه‌بندی‌های مختلف مانند: رژیمی، خورشتی، سنتی، فست‌فود، چلویی، کبابی، خانگی و …بوده که به آموزش حرفه‌ای آشپزی میپردازد. این اپلیکیشن همچنین شامل معرفی بیش از ۲۰۰۰ رستوران به همراه تصاویر،  نظرات و امتیازات دوستان و اطلاعات منوی رستوران‌ها به همراه قیمت‌ها است. برای عضویت و دانلود می‌توانید ۱۱۱ را به ۳۰۷۳۹۰ ارسال کنید.

 

اینترنت درسا (بیمه گشت وگذار به دنیای مجازی)

درسا با ابداع شیوه ای نو و منحصر‎به ‌فرد اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان را ارائه می ‌دهد. اینترنت درسا، علاوه بر رفع بخش عمده نگرانی والدین از حضور فرزندان خود در فضای مجازی و مواجهه با خطرات اینترنت، به فرزندان فرصت می‌دهد تا از کلیه مزایا و امکانات مفید اینترنت بهره‌‌مند شوند؛ سطح دانش و آگاهی خود را افزایش دهند و بخشی از اوقات فراغت خود را با بازی‎ها و سرگرمی‌های آنلاین سپری کنند. علاوه بر این اینترنت درسا از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح غیرفعال است و والدین می‌توانند مدیریت زمان بیشتری میزان استفاده فرزندانشان از فضای مجازی داشته ‌باشند. برای اطلاع از نحوه استفاده از اینترنت درسا بصورت رایگان عدد۲۰ را به شماره۳۰۰۳ ارسال کنید. Dorsafamily.ir

همراه ابزار

تمامی ابزار‌های ضروری را در جیبتان داشته باشید!

اپلیکیشن همراه ابزار با بیش از ۵۱ ابزار ضروری می‌تواند در بسیار از  شرایط به یاری کاربران خود بیاید.

این ابزار‌ها از ماشین حساب مهندسی گرفته تا سنجش ضربان قلب، از تنظیم صدا گرفته تا … را شامل می‌شود.

برای عضویت و دانلود اپلیکیشن ۱ را به ۳۰۷۲۳۶ ارسال کنید.

اپیدو

سامانه چند رسانه‌ای «اپیدو» مجموعه بسیار متنوع و ارزشمندی از محتوا شامل محتواهای ویدیویی (فیلم و سریال) اختصاصی، سرگرمی و آموزشی است که با بهره‌گیری از جدید‌ترین فناوری هوشمند تطابق با سرعت اینترنت (استریمینگ)، برای کاربران اپراتور همراه اول این امکان را فراهم می‌کند که با سرعت‌های مختلف اینترنت، از تماشای بدون وقفه فیلم‌ها و محتواهای ویدیویی مورد علاقه خود لذت ببرند.

برای دریافت اپلیکیشن ۱ را به ۳۰۷۰۰۰ ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا