گوشی هوشمند با نمایشگر یکپارچه بدون لبه فقط ۱۷۰ دلار (+عکس و فیلم)

این گوشی هوشمند جدید در شرکت «ورنی» ساخته شده است و نمایشگر یکپارچه در آن به گونه‌ای طراحی شده است که فقط یک لایه لبه نازک اطراف آن را می‌پوشاند.

موبنا – گوشی‌های هوشمند با نمایشگر یکپارچه و بدون لبه طی سال جاری میلادی در انواع مختلف وارد بازار شدند و نسبت اندازه نمایشگر بیشتر آنها ۱۸:۹ بود. این اندازه نمایشگر یکپارچه و بدون لبه مورد استقبال کاربران جهانی قرار گرفت و البته تمامی این محصولات به اندازه‌ای گران بودند که بیشتر کاربران توان خرید آنها را نداشتند. با این توضیحات اگر یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر یکپارچه و بدون لبه وارد بازار شود که قیمت ارزانی هم داشته باشد آن را خریداری خواهید کرد؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است گزینه جدیدی با نام «وِرنی میکس ۲» را به شما معرفی می‌کنیم.

این گوشی هوشمند جدید در شرکت «ورنی» ساخته شده است و نمایشگر یکپارچه در آن به گونه‌ای طراحی شده است که فقط یک لایه لبه نازک اطراف آن را می‌پوشاند و البته در قسمت پایین بدنه یک نوار باریک مشاهده می‌کنید که محل قرار گرفتن دوربین سلفی است. در این گوشی هوشمند هیچ گونه کلید سخت‌افزاری در پایین نمایشگر دیده نمی‌شود و همه قابلیت‌ها در بخش داخلی نمایشگر لمسی تعبیه شده‌اند. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز در پشت بدنه آن تعبیه شده است.

گوشی هوشمند با نمایشگر یکپارچه بدون لبه فقط ۱۷۰ دلار (+عکس و فیلم)

گوشی هوشمند «ورنی میکس ۲» به واسطه قیمت ارزانی که دارد قابلیت‌های پیشرفته اندکی را شامل می‌شود. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت سازنده، این محصول با نمایشگر یکپارچه و لبه‌های باریک بدنه به دست کاربران می‌رسد و نمایشگر لمسی ۹۳ درصد سطح روی گوشی را پوشش داده است که از این نظر می‌توان آن را مشابه آخرین استانداردهای موجود در بازار دانست. نمایشگر دستگاه ۶ اینچی است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

گوشی هوشمند با نمایشگر یکپارچه بدون لبه فقط ۱۷۰ دلار (+عکس و فیلم)

سیستم سخت‌افزاری این گوشی هوشمند میان‌رده است و از جمله آنها می‌توان به پردازنده «مدیاتِک هِلیو پی۲۵»، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. دومین نکته قابل ملاحظه در مورد این گوشی باتری آن است. شرکت سازنده برای این محصول ارزان باتری پرقدرت ۴۲۰۰ میلی‌آمپری را در نظر گرفته است که به مدت چند روز نیاز شما را برای شارژ مجدد برطرف می‌کند.

گوشی هوشمند با نمایشگر یکپارچه بدون لبه فقط ۱۷۰ دلار (+عکس و فیلم)

بخش پشت بدنه این گوشی هوشمند دو حسگر مجزا برای دوربین دیجیتالی را شامل می‌شود که حسگر اصلی با توان ۱۳ مگاپیکسل در شرکت سونی ساخته شده است و حسگر ثانوی با کیفیت ۵ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۸ مگاپیکسلی است که کیفیت تصاویر در آن بسیار قابل قبول است.

گوشی هوشمند «ورنی میکس ۲» سیستم عامل اندروید ۷ نوقا را شامل می شود و برای آن رابط کاربری اختصاصی شرکت سازنده موسوم به «وانیل» در نظر گرفته شده است. پیش‌بینی شده است این محصول از اوایل ماه نوامبر با قیمت ۲۳۰ دلار ارد بازار جهانی شود. با این وجود اگر گوشی هوشمند یاد شده را پیش‌خرید کنید فقط ۱۷۰ دلار برای آن پرداخت خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا