نخستین اتومبیل مازراتی با سیستم رانندگی خودران (+عکس)

خودرو «گیبلی گرن‌لوسو» امکانات جدیدی را در خود جا داده است که از جمله آنها می‌توان به سپر جلو هوشمند، جلوپنجره با طراحی متفاوت، ترمزهای هوشمند، سیستم تکمیلی هوشمند نگهداره خودرو در مواقع نیاز و … اشاره کرد.

موبنا – در «نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل چنگدو» چین شرکت ایتالیایی مازراتی مدل جدید اتومبیل خود موسوم به «گیبلی گرَن‌لوسو» را به نمایش گذاشت.

نخستین اتومبیل مازراتی با سیستم رانندگی خودران (+عکس)

این محصول نخستین اتومبیل ساخته شده در شرکت مازراتی محسوب می‌شود که سیستم هوشمند خودران بدون دخالت راننده را شامل می‌شود و قابلیت‌های متفاوتی را در این زمینه ارایه کرده است. شرکت مازراتی که تاکنون به واسطه فروش خودروهای اسپورت کسب درآمد می‌کرد، از این پس تصمیم دارد با افزودن قابلیت رانندگی خودران روی اتومبیل‌های شهری هم تمرکز ویژه داشته باشد. سیستم هوشمند رانندگی خودکار در «مازراتی گیبلی گرن‌لوسو» به گونه‌ای طراحی شده است که شرکت‌های بزرگ خودروسازی هم‌اکنون آن را پیش روی خود می‌بینند.

نخستین اتومبیل مازراتی با سیستم رانندگی خودران (+عکس)

خودرو «گیبلی گرن‌لوسو» امکانات جدیدی را در خود جا داده است که از جمله آنها می‌توان به سپر جلو هوشمند، جلوپنجره با طراحی متفاوت، ترمزهای هوشمند، سیستم تکمیلی هوشمند نگهداره خودرو در مواقع نیاز و … اشاره کرد. شرکت مازراتی توضیح داد در طراحی و شکل ظاهری خودرو نسبت به مدل قبلی تغییرات قابل ملاحظه‌ای لحاظ نشده است و با این وجود می‌توان گفت این محصول آیرودینامیک‌تر و پرشتاب‌تر شده است.

نخستین اتومبیل مازراتی با سیستم رانندگی خودران (+عکس)

بر اساس اخباری که منابع آگاه منتشر کردند، خودرو هوشمند «مازراتی گیبلی گرن‌لوسو» در دو مدل الکتریکی ساخته شده است که پیش‌بینی می‌شود از سال ۲۰۲۰ وارد خیابان‌ها شود. بر این اساس از هم‌اکنون تا زمان عرضه مدل نهایی این خودرو مدت زیادی باقی مانده است و احتمال می‌رود تا آن زمان در طراحی بیرونی این محصول هم تغییراتی اعمال شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا