«بلک‌بری موشِن» رسما معرفی شد: میان‌رده پرقدرت

این گوشی هوشمند جدید پردازنده میان‌رده «اسنپدراگون ۶۲۵» را به همراه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در خود جا داده است.

موبنا – گوشی هوشمند «بلک‌بری موشن» مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی بدون هرگونه صفحه‌کلید سخت‌افزاری ثابت یا کشویی معرفی شد.

این گوشی هوشمند جدید پردازنده میان‌رده «اسنپدراگون ۶۲۵»  را به همراه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در خود جا داده است. شرکت بلک‌بری در این محصول از تراشه ویژه برای کاهش مصرف انرژی استفاده کرده است و این ظرفیت باتری کمک می‌کند با هر بار شارژ تا چند روز نیاز به انرژی مجدد نداشته باشید.

«بلک‌بری موشِن» رسما معرفی شد: میان‌رده پرقدرت

برای این گوشی هوشمند یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت بدنه در نظر گرفته شده است و دوربین سلفی آن هم با حسگر ۸ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند. این گوشی هوشمند نخستین محصول ضدآب بلک‌بری محسوب می‌شود که با استاندارد IP67 امکان ورود آب و گردوغبار به دستگاه را غیرممکن می‌سازد.

روی گوشی هوشمند «اندروید موشِن» سیستم عامل اندروید ۷.۱ نصب شده است که از این نظر می‌توان آن را مشابه «اندروید کی‌وان» دانست.

اگرچه تراشه اصلی این محصول «بلک‌بری موشن» را در خانواده گوشی‌های میان‌رده قرار می‌دهد، ولی قابلیت‌های آن را می‌توان بسیار قابل قبول دانست. این گوشی هوشمند با قیمت ۴۶۰ دلار در خاورمیان عرضه شده است و هنوز تاریخ ورود آن به آمریکای شمالی مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا