شکسته شدن بدنه گوشی‌های «آیفون ۸» به دلیل تورم باتری‌(+عکس)

باتری گوشی هوشمند آیفون در محفظه کوچک جاسازی شده است و تورم زیاد باتری دستگاه نمایشگر را وادار کرده است از بدنه اصلی جدا شود و گوشی بشکند.

موبنا – آخرین گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که آخرین محصولات موبایلی اپل یعنی «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» یک مشکل جدید پیش روی خود می‌بیند و بدنه این گوشی‌ها به دلیل تورم بیش از اندازه باتری از قاب اصلی باز می‌شود.

باتری گوشی هوشمند آیفون در محفظه کوچک جاسازی شده است و تورم زیاد باتری دستگاه نمایشگر را وادار کرده است از بدنه اصلی جدا شود و گوشی بشکند. تا کنون دو گزارش موثق مبنی بر باد کردن باتری «آیفون ۸» و جدا شدن نمایشگر از دستگاه در کشورهای تایوان و ژاپن منتشر شده است. گزارش دیگر را هم یکی از کاربران جزایر فارموسا اعلام کرد و همچنین کاربرانی از کانادا، چین، یونان و هنگ‌کنگ با این مشکل مواجه شدند تا در مجموع تایید شود که هشت دستگاه «آیفون ۸» به دلیل تورم باتری با مشکل اساسی مواجه شد‌‌ه‌اند.

شکسته شدن بدنه گوشی‌های «آیفون ۸» به دلیل تورم باتری‌(+عکس)

یکی از کاربران زمانی که در حال شارژ کردن باتری گوشی هوشمند خود با شارژر اصلی بود متوجه شد باتری دستگاه در حال متورم شدن است. دستکم در دو مور دیگر کاربران اعلام کردند زمانی که گوشی را از جعبه آن خارج کردند متوجه شدند باتری دستگاه متورم شده است.

شکسته شدن بدنه گوشی‌های «آیفون ۸» به دلیل تورم باتری‌(+عکس)

برخی دیگر از کاربران گزارش دادند زمانی که «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» از فاصله کوتاه از دست آنها سقوط کرد و روی زمین افتاد، باتری دستگاه متورم شد و این اتفاق در حالی صورت گرفت که بدنه دستگاه هیچ آسیب جدی ندیده بود.

نکته مهم که شرکت اپل باید به آن توجه کند این است که در چند روز اخیر تعداد گزارش‌های منتشر شده مبنی بر مشکل باتری «آیفون ۸» در حال افزایش است و این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که سامسونگ سال گذشته به واسطه گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۷» با مشکل مشابه مواجه شد. البته در مشکل قبلی باتری‌های گوشی آتش می‌گرفتند و این بار هنوز گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا