پیمانکاران نگهداری و پشتیبانی فنی شبکه مادر مخابراتی در استان ها مشخص شد

نحوه واگذاری بخش نگهداری تجهیزات شبکه زیرساخت شرکت ارتباطات زیرساخت به پیمانکاران در استان ها مشخص شد.

موبنا – به گزارش موبنا، اسماعیل رادکانی معاون طرح و توسعه و فناوری های نوین شرکت ارتباطات زیرساخت و سرپرست معاونت بهره برداری مدیریت شبکه با اعلام این مطلب گفت: در روزهای آتی تحویل شبکه نگهداری در استان ها به پیمانکاران بر اساس شرائط جدید انجام می شود.
وی افزود : این شرکت به منظور ایجاد فضای رقابتی عادلانه بین پیمانکاران، شرائط نگهداری تجهیزات بخش نگهداری خود را در دو بخش شبکه ارتباطی و تأسیسات، ساختمان و پشتیبانی تعیین کرده است.
رادکانی اضافه کرد: قراردادهای جدید در دو بخش شبکه با پیمانکاران مبادله شده است به طوری که در روزهای آتی تحویل شبکه به آنان بدون وقفه انجام خواهد شد.
معاون طرح و توسعه و فناوری های نوین شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به در نظر گرفتن توان بالاتر پیمانکاران به لحاظ فنی و اجرائی خاطر نشان کرد: در قرارداد جدید، امور نگهداری شبکه ارتباطی در استان ها در دو بخش تخصصی و عمومی پیش بینی و هر بخش نیز به یک پیمانکار واجد شرایط محول شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر قراردادهای بخش شبکه ارتباطی در ۳۰ استان با ۱۱ پیمانکار و قراردادهای بخش تاسیسات و ساختمان در ۵ استان منعقد شده است و مطابق برنامه مابقی استان ها نیز تا پایان ماه جاری نهائی می شود.
معاون طرح و توسعه و فناوری های نوین یاد آور شد: به پیمانکاران جدید توصیه شده در فاصله انعقاد قرارداد تا تحویل پروژه، کلیه مراحل آماده سازی و تأمین ابزار لازم جهت نگهداری و عقد قرارداد با پرسنل را انجام دهند به گونه ای که هیچ وقفه ای در نگهداری و پشتیبانی شبکه پیش نیاید.
رادکانی در پایان اضافه کرد: هم چنین به پیمانکاران تأکید شده است که در راستای ایفای تعهدات خود از خدمات نیروهای پیمانکاران سابق بهره گیرند با این تمهیدات متخذه انشاء الله تعدیلی در نیروی انسانی صورت نخواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا