بازدید و تقدیر مدیرعامل بانک ملی ایران از خدمات شرکت داده ورزی سداد

دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه عضو هیات مدیره بانک ملّی و رئیس هیأت مدیره شرکت داده ورزی سداد، رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، رئیس اداره کل امنیت و توسعه سیستم ها و رئیس اداره کل آمار و اطلاعات بانکی بانک ملی ایران عصر نخستین روز کاری هفته (شنبه ۱۵/۰۷/۹۶) از شرکت داده ورزی سداد بازدید بعمل آوردند.

موبنا – به گزارش موبنا، در این جلسه که به میزبانی دکتر خالقی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره و معاونان شرکت برگزار شد، گزارش مبسوط و جامعی از عملکرد نه ماهه شرکت (ابتدای دی ماه ۹۵ تا پایان شهریور ماه ۹۶)، به حاضرین ارائه شد.
در این نشست دکتر حسین زاده جزئیات روند پیشرفت تمامی پروژه های گذشته، جاری و در دست آماده سازی را مورد پرسش دقیق قرار داد و سپس ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزنده مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت که مسؤولیت های سنگین متقبله را به دوش کشیده اند؛ از حضور در هلدینگ داده ورزی سداد به عنوان شرکتی که به منزله ی بازوی پرتوان فن آوری اطلاعات بانک ملّی ایران می باشد، ابراز خرسندی کرده و همچنان بر سرعت، دقت، درایت و آینده نگری مدیران شرکت تأکید کرد.
وی همچنین بر تداوم دستاوردهای کنونی و ارتقای سطح کمّی، همراه با حفظ کیفیت و نوآوری مدّنظر کارشناسان و مدیران هلدینگ سداد در حوزه معاونت فن آوری اطلاعات بانک ملّی ایران اشاره و خواستار پیشگامی بیش از پیش این روند رو به رشد شد.
خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد در گزارش خود، به تبیین اقدامات و پروژه های سداد در حوزه معاونت‌های نرم افزار، عملیات، طرح و برنامه، کسب و کار و مالی پرداخت و ضمن تشریح جزئیات اقدامات و برنامه های آتی سداد در این حوزه ها، که به دست جوانان متخصص، متعهد و با انگیزه شرکت در حال اجرا است، پاسخگوی سوالات مطروحه از سوی دکتر حسین زاده بود.
در این نشست همچنین مهندس خاتونی، عضو هیات مدیره بانک ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت، توضیحاتی را در خصوص روند پیشرفت پروژه ها به مدیرعامل بانک ارائه داد.
در پایان نشست یاد شده، دکتر حسین زاده و هیأت همراه در معیّت دکتر خالقی و معاونین شرکت از واحدهای مختلف سداد دیدن بعمل آوردند. در این بازدید که فرصت بسیار مغتنمی برای آگاهی هر چه بیشتر مدیرعامل بانک ملّی ایران از روند اجرای پروژه ها و پیشرفت کارها در شرکت داده ورزی سداد بود، از سوی ایشان بر توسعه چشم اندازهای پیش روی شرکت تأکید مضاعف شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا