نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش الکترونیکی دانا

شروع سال تحصیلی جدید، بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان را به فکر راهکارهایی جهت ارتقاء سطح دانش و کسب نمرات بهتر می‌اندازد.

موبنا – برخی با استفاده از کتب کمک آموزشی و برخی دیگر نیز با مراجعه به موسسات سعی در انجام این عمل دارند. اگر می‌خواهید در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی به عمل آورید و از طرفی به سطح دانش و نمرات بالایی نیز دست یابید، پیشنهاد می‌دهیم ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

اپلیکیشن آموزشی دانا، دنیایی از آموختنی‌ها را با کم‌ترین هزینه ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد. دانا جامع‌ترین برنامه کاربردی آموزش همراه در ایران است که دانش آموزان، دانشجویان و تمامی فعالان حوزه آموزش را قادر می‌سازد تا در هر مکان و هر زمان به باکیفیت‌ترین منابع و دوره‌های آموزش مجازی توسط بهترین اساتید، دسترسی داشته باشند. این نرم افزار کارآمد محصولی از شرکت ایرانسل است که جهت دانلود آن می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

نگاهی به برنامه

پس از نصب برنامه می‌بایست نسبت به ثبت حساب کاربری خود از طریق شماره تلفن همراه و به دنبال آن تایید کد احراز هویت اقدام کنید. توجه داشته باشید که نوع اپراتور شماره تلفن همراه شما (ایرانسل، رایتل و یا همراه اول) از اهمیت خاصی برخوردار نیست.

dana

با ورود به نرم افزار، رابط کاربری ساده، جذاب و کاربرپسندی مقابل رویتان گشوده می‌شود. جهت سهولت در دسترسی کاربران، تمامی آموزش‌ها به وسیله فیلترهایی همچون «دسته بندی‌ها، پیشنهادات ویژه، جدیدترین‌ها، رایگان‌ها، تخفیف دارها و موسسات آموزشی» از هم تفکیک شده‌اند. ابتدا می‌بایست به تب «دسته بندی» مراجعه کرده و از بین موضوعات مختلفی نظیر «سبک زندگی، کامپیوتر و نرم افزار، مدیریت، دبیرستان و کنکور، بازاریابی و فروش، زبان‌های خارجی و غیره» نسبت به انتخاب دوره آموزشی مورد نظر خود اقدام کنید.

با انتخاب دوره مورد نظر، ده‌ها آموزش مربوطه به نمایش درآمده که هر یک اطلاعاتی از «مدت دوره، مدت دسترسی، خلاصه آموزش و هزینه» را در اختیار قرار می‌دهند. همچنین قبل از دانلود محتوا می‌توانید با لمس آیتم «نظرات» از نظرات سایر کاربران پیرامون کیفیت آموزش بهره‌مند شده و با آگاهی بیش‌تر نسبت به ادامه آن اقدام کنید. جهت دسترسی به محتوای آموزش می‌بایست آیکون زرد رنگ را لمس کرده و ثبت نام به عمل آورید.

مدیریت و دسترسی به آموزشاتی که دانلود کرده‌اید، از منوی اصلی موجود در سمت راست نوار ابزار میسر می‌شود. در این بخش آیتمی دیگر با نام «گزارش پیشرفت» به چشم می‌خورد؛ از این طریق می‌توانید به جزئیات روند یادگیری و میزان پیشرفت در دوره‌های آموزشی خود دسترسی داشته باشید. پس از اتمام آموزش الکترونیکی نیز آزمونی برگزار شده که با شرکت در آن می‌توانید از نقاط قوت و ضعف خود آگاهی یابید. البته این آزمون در زمان دلخواه شما و پس از کسب آمادگی‌های لازم انجام خواهد گرفت. همانند سایر آموزشات، پس از قبولی در آزمون موفق به دریافت مدرک معتبر از موسسه آموزشی مربوطه خواهید شد.

• چنانچه به دنبال آموزش مورد نظر خود هستید اما موفق به یافتن آن نمی‌شوید، موتور جستجوی نرم افزار شما را در دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر یاری خواهد کرد.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن دانا خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• رابط کاربری ساده، جذاب و کم حجمdana

• دسته بندی آموزش‌ها جهت سهولت در دسترسی کاربران

• امکان دانلود آموزش‌ها و دسترسی به آن‌ها در مواقع آفلاین بودن

• امکان مشاهده گزارش پیشرفت

• امکان اشتراک گذاری نظرات جهت سهولت در دانلود آموزش مورد نظر

• ارائه اطلاعات جامع پیرامون هزینه، مدت دوره و مدت دسترسی

• امکان جستجوی آموزش مورد نظر

نقاط ضعف:

• عدم امکان افزودن آموزش‌های مورد نظر به لیست علاقه‌مندی‌ها

• عدم امکان اشتراک گذاری محتوا با دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی

  • نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش الکترونیکی دانا
  • نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش الکترونیکی دانا
  • نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش الکترونیکی دانا
  • نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش الکترونیکی دانا
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا